تاپ خبر۲۴: در دو ماه نخست امسال ١٢ طرح صنعتی کوچک و متوسط صنعتی با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان های مختلف کشور به بهره برداری رسیده و فعالیت خود را آغاز کرده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک صنعت و معدن برای راه اندازی طرح های یادشده مبلغی […]

تاپ خبر۲۴: در دو ماه نخست امسال ١٢ طرح صنعتی کوچک و متوسط صنعتی با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان های مختلف کشور به بهره برداری رسیده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک صنعت و معدن برای راه اندازی طرح های یادشده مبلغی حدود ۴٠٠ میلیارد ریال توسط این بانک پرداخت شده و در نتیجه برای ٣٣٠ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شد.
ازمیان طرح های یاد شده نورد فولادکاران افق ، تولید کننده مفتول فولاد آلیاژی و انواع میلگرد با دریافت ٢٠٠میلیارد ریال ، بالاترین حجم تسهیلات یاد شده را به خود اختصاص داده است.
این طرح صنعتی که در شهرستان ابهر زنجان به اجرا درآمده در اردیبهشت ماه امسال افتتاح شده و زمینه اشتغال ١۵٠ نفر را فراهم آورده است.
گفتنی است بانک صنعت و معدن توجه ویژه ای به صنایع کوچک و متوسط داشته و در همین راستا معاونت بانکداری صنایع کوچک و متوسط را در ساختار این بانک ایجاد کرده است.