تاپ خبر۲۴: ایسوس به مناسب فرارسیدن سال جدید و در راستای احترام  به مشتریان وفادار خود اقدام به برگزاری جشنواری نوروزی از تاریخ ۱۵ بهمن ماه سال جاری لغایت ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۴ برای تمامی خریداران قطعات نموده است. در این جشنواره  شما میتوانید با خرید هر یک از قطعات شرکت ایسوس که تحت گارانتی […]

تاپ خبر۲۴: ایسوس به مناسب فرارسیدن سال جدید و در راستای احترام  به مشتریان وفادار خود اقدام به برگزاری جشنواری نوروزی از تاریخ ۱۵ بهمن ماه سال جاری لغایت ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۴ برای تمامی خریداران قطعات نموده است.

در این جشنواره  شما میتوانید با خرید هر یک از قطعات شرکت ایسوس که تحت گارانتی های معتبر سازگار ارقام و ویستا پخش رایانه عرضه میشوند از شانس شرکت در قرعه کشی جوایز متعدد و بینظیر این جشنواره برخوردار شوید. جشنواره  نوروزی قطعات ایسوس برای خریداران محصولات مادربورد، کارت گرافیکی، مانیتور، محصولات شبکه و بیسیم، درایو نوری و مینی سیستم به مدت سه ماه برگزار خواهد شد.

برای شرکت در قرعه کشی جوایز پس از خرید بایستی اطلاعات خود را به ترتیب شهر/نام فروشنده/نام فروشگاه/سریال قطعه به شماره پیامک ۳۰۰۰۸۴۸۸ ارسال نمایید. جوایز این جشنواره شامل ۵ سفر تفریحی، ۵ عدد نمایشگر ۴K و ۵ دستگاه روتر بیسیم RT AC-87 میباشد. شرکت ایسوس از اعتماد و پشتیبانی شما خریداران عزیز سپاسگزاری میکند.