تاپ خبر۲۴: تلویزیون‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ سامسونگ هم چون گذشته از سوی گروه TÜV Rheinland آلمان به دلیل قابلیت کاربری و استفاده پذیری بهینه مورد تایید قرار گرفته است. گروه TÜV از شاخص‌ترین مراجع آزمایش و تایید صلاحیت کالا در اروپاست. این گواهینامه به تلویزیون‌های سری ۷ و بالاتر سامسونگ، به‌خاطر قابلیت‌های چون تشخیص خودکار […]

تاپ خبر۲۴: تلویزیون‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ سامسونگ هم چون گذشته از سوی گروه TÜV Rheinland آلمان به دلیل قابلیت کاربری و استفاده پذیری بهینه مورد تایید قرار گرفته است.

گروه TÜV از شاخص‌ترین مراجع آزمایش و تایید صلاحیت کالا در اروپاست. این گواهینامه به تلویزیون‌های سری ۷ و بالاتر سامسونگ، به‌خاطر قابلیت‌های چون تشخیص خودکار دستگاه‌های جانبی متصل شده به تلویزیون و کنترل از راه دور هوشمند (Smart Remote) اعطا شد.
گروه TÜV Rheinland با سابقه ۱۴۰ ساله از مراجع شناخته شده در حوزه آزمایش و تایید اعتبار دستگاه‌های مختلف صنعتی چون دستگاه‌های الکترونیکی، خودروها و دستگاه‌های پزشکی است و شهرتی جهانی دارد تا جایی که گواهی‌های صادر شده توسط TÜV در سراسر دنیا معتبر است.
قابلیت تشخیص خودکار (Auto-detect) دستگاه‌های جانبی، تجربه تماشای تلویزیون و کار با آن را راحت‌تر می‌کند. با کمک این ویژگی نیازی به راه‌اندازی دستی لوازم جانبی نیست و تلویزیون‌های سامسونگ می‌توانند گیرند های دیجیتال، سیستم‌‌های پخش خانگی و کنسول‌های بازی را تشخیص بدهند و علاوه بر این با کمک کنترل هوشمند امکان کنترل آن‌ها نیز وجود دارد.
یکی از مدیران ارشد بخش صوتی تصویری در سامسونگ – در مورد تاییدیه‌های گروه TÜV و کاربردپذیری تلویزیون‌های سری ۲۰۱۶ سامسونگ به خبرنگاران گفت: « ما در سامسونگ بسیار خرسندیم از این بابت که برتری‌ها و قابلیت‌های شاخص تلویزیون‌های سامسونگ توسط گروه TÜV Rheinland اعتبارسنجی شد و تاییدیه‌های لازم را کسب کرد. سامسونگ همواره تلاش می‌کند بهترین تجربه تماشای تلویزیون را برای مشتریان خود فراهم کند و چندسالی است موفق به انجام این مهم شده و تلویزیون‌های هوشمندی را روانه بازار می‌کند که زندگی کاربران را راحت‌تر می‌کند و تجربه دیداری منحصر به‌فردی را برای آن‌ها رقم می‌زند.»
سامسونگ هفته پیش در نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ بخشی اختصاصی در غرفه خود برای تلویزیون‌های هوشمندش مهیا کرد. بازدیدکنندگان در این نمایشگاه با رجوع به این بخش می‌توانستند از نزدیک با قابلیت‌ها و کیفیت تلویزیون‌های سامسونگ آشنا شوند و آن را حس کنند. تلویزیون‌هایی که اسمارت‌هاب (Smart Hub) بهبود یافته با سیستم عامل تایزن سامسونگ را روی خود دارند و محتوای بسیار بیشتری را پیش‌روی کاربران قرار می‌دهند، محتوایی چون برنامه‌های تلویزیونی، سرویس‌های پخش و نمایش اینترنتی و بازی‌هایی نظیر بازی Bioshock که امکان اجرای آن‌ها از روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ وجود دارد، همه بخشی از قابلیت‌های تلویزیون‌های سال ۲۰۱۶ هستند که به کاربران امکان تجربه دیداری متفاوتی را می‌دهند.