تاپ خبر۲۴: بانک کشاورزی لوح برتر را  در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری دریافت کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری ، با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری مدار و پاسخگو، پانزدهم بهمن ماه سال جاری با شرکت مدیران صنعت و تجارت کشور  در مرکز […]

تاپ خبر۲۴: بانک کشاورزی لوح برتر را  در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری دریافت کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری ، با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری مدار و پاسخگو، پانزدهم بهمن ماه سال جاری با شرکت مدیران صنعت و تجارت کشور  در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد و بانک کشاورزی  لوح برتر سه ستاره رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.

بر اساس این گزارش، در این اجلاس ملی که  توسط گروه بین الملل پیشگامان و با حمایت علمی و معنوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، منتخبین که از میان سازمان ها و شرکت های تولیدی و خدماتی فعال در عرصه اقتصاد کشور بودند، پس از ارزیابی شاخص های مشتری مداری توسط کمیته تخصصی همایش ، در پایان  لوح های سه ستاره، دو ستاره، یک ستاره و اهتمام دریافت کردند.

این گزارش می افزاید:  بحث و گفتگو پیرامون فرایند سنجش رضایت مشتریان و ارتباط آن با تعالی سازمانی، بررسی راهکارهای افزایش رضایتمندی مشتری، مزایای رضایت بالای مشتریان و تاثیر آن بر بازار رقابتی و بررسی شیوه های موثر وفادارسازی مشتریان، عناوین اصلی مباحث مطروحه در این اجلاس بود.