تاپ خبر۲۴:همزمان با سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی، ۵۷۶ واحد مسکن مهر غدیر شهر جدید مهاجران در استان مرکزی که با تسهیلات پرداختی بانک مسکن ساخته شده اند ؛ به بهره‌برداری رسید. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی در […]

تاپ خبر۲۴:همزمان با سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی، ۵۷۶ واحد مسکن مهر غدیر شهر جدید مهاجران در استان مرکزی که با تسهیلات پرداختی بانک مسکن ساخته شده اند ؛ به بهره‌برداری رسید.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مرکزی ضمن بازدید از مراحل ساخت شهر جدید امیرکبیر اراک و افتتاح مسجد، مدرسه و یکی از میادین اصلی این شهر، به همراه استاندار مرکزی و جمعی از مقامات و مسوولان استانی در شهر مهاجران حضور یافت و تعداد ۵۷۶ واحد مسکن مهر را در مجتمع مسکونی غدیر این شهر افتتاح کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان این سفر در جمع مسوولان استان مرکزی تصریح کرد‌: هدف از تأسیس شهرهای جدید، جلوگیری از حاشیه‌نشینی و زاغه‌نشینی، مقاوم‌سازی و زیبا‌سازی مناطق مسکونی در کشور است و بنا داریم با مشارکت تمام دستگا‌ه‌ها به‌ویژه حمایت مالی بانک مسکن، نسلی نو در شهرهای جدید کشور ایجاد کنیم.
بر اساس این گزارش، همچنین در این سفر نریمان از پروژه‌های شهر جدید امیرکبیر، واحد نمونه ویلایی، بازارچه ایرانی اسلامی، مسجد محله‌ای، پارک محله‌ای و کلانتری در شهر جدید امیر‌کبیر بازدید کردند.