تاپ خبر۲۴: در مقابل نقض برخی پتنت‌های ال‌جی در زمینه استفاده از بخار در لوازم‌خانگی، این شرکت از نوآوری‌هایش در برابر استفاده نادرست رقبا دفاع می‌کند. ال‌جی الکترونیکس دادخواست رسمی نقض مالکیت معنوی به دلیل استفاده غیرمجاز از حق اختراع این شرکت در زمینه استفاده از تکنولوژی بخار برای پاکیزگی و مراقبت از لباس‌ها در […]

تاپ خبر۲۴: در مقابل نقض برخی پتنت‌های ال‌جی در زمینه استفاده از بخار در لوازم‌خانگی، این شرکت از نوآوری‌هایش در برابر استفاده نادرست رقبا دفاع می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس دادخواست رسمی نقض مالکیت معنوی به دلیل استفاده غیرمجاز از حق اختراع این شرکت در زمینه استفاده از تکنولوژی بخار برای پاکیزگی و مراقبت از لباس‌ها در برابر آسیب‌های شستشو را علیه Beko Deutschland GmbH در دادگاه منطقه‌ای مانهیم آلمان ثبت کرد. Beko یکی از زیرمجموعه‌های Arçelik A.Ş است که بزرگ‌ترین شرکت‌ لوازم مصرفی الکترونیک ترکیه محسوب می‌شود.

دعوای حقوقی مذکور، بر رابط کاربری ماشین‌های لباس‌شویی ال‌جی مجهز به تکنولوژی TrueSteam تمرکز دارد. این پتنت مرتبط با نوآوری‌های ال‌جی برای محافظت از لباس‌هایی است که نسبت به حرارت حساس‌اند و ممکن است آسیب ببینند؛ لذا باید از انتشار بخار در سیکل‌های شستشوی خاصی ممانعت شود. تکنولوژی TrueSteam ال‌جی امکان منحصربه‌فردی است که در برخی لوازم‌خانگی ال‌جی ازجمله ماشین‌های لباس‌شویی، خشک‌کن، ماشین‌های ظرف‌شویی و سیستم مراقبت از البسه LG Styler مورداستفاده قرارگرفته است. ال‌جی از مزایای بخار همچون پاک‌کنندگی بالا و عدم آسیب به محیط‌زیست بهره می‌جوید تا علاوه بر ضدعفونی لباس‌ها، بوهای بد و چین‌وچروک آن‌ها را هم از بین ببرد.

پیش‌ازاین در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ هم ال‌جی علیه Arçelik و زیرمجموعه‌های آلمانی آن Beko Deutschland GmbH و Grundig Intermedia GmbH در دادگاه‌های آلمان طرح دعوی کرده بود. دلیل این امر استفاده غیرقانونی از تکنولوژی یخ‌سازهای درون درب در یخچال‌های ساید بای ساید ال‌جی بود.

Jeon Saeng-gyu معاون اجرایی مرکز مالکیت معنوی ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «ما با تعهد و تعلق‌خاطر همیشگی‌مان به تحقیق و توسعه و با تخصیص هزینه‌های فراوان همواره به دنبال خلق ارزش برای مشتریانمان بوده‌ایم. محافظت از دارایی معنوی‌مان اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا معمولاً ابتکار و ابداع چندان موردتوجه قرار نمی‌گیرد، اما این همان چیزی است که باعث تفاوت میان ال‌جی و دیگر رقبا می‌شود.»