تاپ خبر۲۴ : عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از استقرار دستگاه های CRS (دستگاه خودپرداز و خود دریافت) این بانک برای نخستین بار در نقاط مرزی و در مسیر پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: در مرزهای خروجی استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان دستگاه های خودپرداز، کیوسک و Cash less (پایانه […]

تاپ خبر۲۴ : عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از استقرار دستگاه های CRS (دستگاه خودپرداز و خود دریافت) این بانک برای نخستین بار در نقاط مرزی و در مسیر پیاده روی اربعین حسینی خبر داد

و گفت: در مرزهای خروجی استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان دستگاه های خودپرداز، کیوسک و Cash less (پایانه غیرنقدی) بانک ملی ایران نصب شده است.
مسعود خاتونی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران در تشریح قابلیت های این دستگاه گفت: افراد می توانند با کمک این دستگاه وجوه خود را انتقال دهند و یا وجه جدیدی را از دستگاه دریافت کنند.
وی تاکید کرد: همچنین زائران می توانند پس از ورود به کشور، وجه نقد خود را با دستگاه های CRS بانک ملی ایران به حسابشان واریز کنند.
خاتونی با بیان این که امکان پرداخت عوارض خروج زمینی از کشور بر روی خودپردازها، کیوسک ها و Cash less (پایانه غیرنقدی) بانک ملی ایران نیز راه اندازی شده است، اظهار کرد: هموطنان می توانند با پرداخت عوارض از این طریق، رسید آن را نیز دریافت کنند.
وی با بیان اینکه عوارض خروج زمینی از کشور مربوط به اربعین در سامانه های غیرحضوری بانک ملی ایران به طور مجزا مشخص شده است، افزود: هیچ محدودیت تعدادی برای نصب این سامانه ها در نقاط مرزی و مسیر راهپیمایی اربعین وجود ندارد و به تمام مسئولان ادارات امور شعب بانک در استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان اعلام شده که بنا به ظرفیت موجود در مسیرهای مشخص شده توسط وزارت کشور و سازمان حج و زیارت، این خدمات را ارائه کنند.
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با عنوان این که بانک ملی ایران در تمام مرزها شعبه دارد و در هر شعبه نیز به تعداد کافی دستگاه خودپرداز، پایانه فروش و کیوسک استقرار پیدا کرده است، ادامه داد: برای جلوگیری از تمرکز و ازدحام زائران عزیز در یک منطقه، نقاطی در بین مسیر مشخص شده که با استقرار سامانه های سیار به زائران خدمت رسانی می کند.