تاپ خبر۲۴ : به جهت تکریم جامعه کارگری کشور، شرکت آسیاتک طی قراردادی با خانه کارگر، خدمات خود را به بیش از دو میلیون و ۳۰۰هزار عضو این مرکز ارائه می دهد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی آسیاتک، با انعقاد قراردادی مابین این شرکت و خانه کارگر، پکیج های ویژه ای برای اعضای […]

تاپ خبر۲۴ : به جهت تکریم جامعه کارگری کشور، شرکت آسیاتک طی قراردادی با خانه کارگر، خدمات خود را به بیش از دو میلیون و ۳۰۰هزار عضو این مرکز ارائه می دهد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی آسیاتک، با انعقاد قراردادی مابین این شرکت و خانه کارگر، پکیج های ویژه ای برای اعضای خانه کارگر طراحی و عرضه شده است.
بر اساس این گزارش تمامی ۲میلیون و ۳۰۰هزار عضو فعال خانه کارگر در سراسر کشور می توانند سرویس های جذاب و متنوع ارائه شده توسط آسیاتک را با تخفیف و شرایط مناسب تهیه کنند.
بر همین اساس شرکت آسیاتک ۵۰درصد تخفیف در سرویس های ADSL2+، بیش از ۷۵درصد تخفیف در سرویس تلفن ثابت آسیاتل با قابلیت جابه جایی شهری و کشوری و همچنین شرایط و تخفیف های جذاب دیگر در زمینه سرویس پر سرعت و سراسری TD LTE و سایر محصولات خود را به کلیه اعضای خانه کارگر در سراسر کشور ارائه می دهد. ص
به جهت افزایش رضایت مخاطبین و دسترسی آسان اعضای خانه کارگر، متقاضیان خرید این بسته ها می توانند با استفاده از یکی از روش های مراجعه به نمایندگی های آسیاتک در سراسر کشور، مراجعه به آدرس صفحه اختصاصی خانه کارگر به آدرس https://www.asiatech.ir/workerhouse و یا تماس با شماره تماس سراسری ۱۵۴۴ اقدام به کسب اطلاعات و یا خرید سرویس های مورد اشاره کنند.
روابط عمومی شرکت آسیاتک در پایان اعلام کرد برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور در تلاش است سبد کامل محصولات خود را با هزینه متعادل، کیفیت قابل قبول و استانداردهای جهانی به مردم عرضه کرده و در این راه و با هدف کارآفرینی داخلی، از توان جوانان متخصص کشور استفاده می کند.