تاپ خبر۲۴ : نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه شهر بندرعباس در بازدید از نمایشگاه کتاب استان هرمزگان، خدمات رسانی بانک شهر در رویدادهای فرهنگی و علمی را شایسته تحسین دانست. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،آیت الله غلامعلی نعیم آبادی با اشاره به خدمات نوین […]

تاپ خبر۲۴ : نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه شهر بندرعباس در بازدید از نمایشگاه کتاب استان هرمزگان، خدمات رسانی بانک شهر در رویدادهای فرهنگی و علمی را شایسته تحسین دانست.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،آیت الله غلامعلی نعیم آبادی با اشاره به خدمات نوین این بانک در نمایشگاه کتاب استان هرمزگان اظهار کرد:می بایست از تمامی ظرفیت های استان در جهت ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و کمک به ناشران استفاده کرد.
وی با تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی ، ارایه خدمات نوین بانکی به بازدیدکنندگان را اقدامی پسندیده دانست و افزود: اهتمام و جدیت مدیران و مسئولان بانک شهر در برپایی و برگزاری آخرین نمایشگاه کتاب استانی در سال ۱۳۹۷ شایسته قدردانی است، چراکه این فعالیت ها موجب استقبال بیشتر مخاطبان به ویژه نسل جوان از چنین نمایشگاه هایی خواهد شد.