تاپ خبر۲۴:در ادامه همکاری‌بین بانک صادرات ایران و دانشگاه پیام‌نور و به منظور تسهیل در پرداختهای دانشجویان و ترویج بانکداری الکترونیک، تعداد یک میلیون و دویست‌هزار سپهر کارت ویژه با مبالغ شارژ شده از سوی بانک صادرات ایران به دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه پیام‌نور اهدا شد. رئیس هیئت مدیره بانک صادرات ایران در مراسمی که […]

تاپ خبر۲۴:در ادامه همکاری‌بین بانک صادرات ایران و دانشگاه پیام‌نور و به منظور تسهیل در پرداختهای دانشجویان و ترویج بانکداری الکترونیک، تعداد یک میلیون و دویست‌هزار سپهر کارت ویژه با مبالغ شارژ شده از سوی بانک صادرات ایران به دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه پیام‌نور اهدا شد.

رئیس هیئت مدیره بانک صادرات ایران در مراسمی که به همین منظور در دانشگاه پیام نور برگزار شد، تداوم همکاری‌های فی مابین بانک صادرات ایران و دانشگاه پیام نور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این همکاری که با استقبال ریاست و مسئولان دانشگاه مواجه شده است، بستر خوبی فراهم آورده تا بانک صادرات ایران در ارائه خدمات به دانشگاه، اساتید و دانشجویان تسهیلات بیشتری ایجاد نماید.

آقای عرفانی افزود: این همکاری از گذشته‌های دور آغاز و در سال ۱۳۸۸ تفاهم‌نامه‌ای بین بانک و دانشگاه منعقد و با جمع‌آوری وجوه شهریه دانش‌جویان دنبال شده است و هم اکنون این خدمات به صورت کاملا الکترونیکی در حال انجام است و شهریه تمامی دانشجویان دانشگاه از طریق درگاه‌های مختلف بانکداری الکترونیکی دریافت و به صورت آن‌لاین به حساب دانشگاه واریز می‌شود. این امر باعث صرفه‌جویی در زمان و سهولت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه و اطمینان خاطر دانشگاه از دریافت وجوه شهریه شده است.

وی همچنین با اشاره به خدمات متنوع ارائه شده به دانشگاه گفت: امیدوارم این همکاری‌ها افزایش یافته و بانک صادرات ایران بتواند دین و وظیفه خود را در قبال توسعه علم و دانش به کشور عزیز اسلامی ادا نماید و به عنوان حامی اصلی اقشار فرهیخته و دانشگاهی به وظایف و رسالت‌های اجتماعی و فرهنگی خود عمل کند.

دکتر زیاری رئیس دانشگاه پیام نور نیز در ادامه با اشاره به پیشینه همکاری‌های بین دانشگاه و بانک صادرات گفت: با توسعه درگاه‌های مختلف بانکداری الکترونیک، شهریه‌های دانشجویان از طریق درگاه دامون و دیگر درگاه‌های بانک صادرات دریافت شده که این امکانات شرایط سهل و مطمئنتری را برای دانشجویان و دانشگاه ایجاد کرده است.