تاپ خبر۲۴: بانک شهر در راستای تسهیل در ارائه خدمات بانکی به زائران حسینی با تمام توان اقدام کرده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، بانک شهر با تمام توان در راستای تسهیل در ارائه خدمات بانکی به زائران اقدام کرده است‌. بر این اساس، […]

تاپ خبر۲۴: بانک شهر در راستای تسهیل در ارائه خدمات بانکی به زائران حسینی با تمام توان اقدام کرده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، بانک شهر با تمام توان در راستای تسهیل در ارائه خدمات بانکی به زائران اقدام کرده است‌.
بر این اساس، همزمان با عزیمت زائران به مناسبت اربعین حسینی و در جهت تسهیل در ارائه خدمات بانکی، دو دستگاه باجه سیار در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه در استان خوزستان در محل پایانه‌های موردنظر مستقر شده است.
همچنین با نصب دستگاه‌های ATM و POS بانک شهر در برخی هتل‌ها و مراکز فروش کربلا ، امکان ارائه خدمات ارزی برای زائران فراهم شده است که شامل ۵دستگاه خودپرداز(ATM) و تعدادی دستگاه کارتخوان(POS) است تا به این ترتیب زائران بتوانند در خارج از مرز ایران، دینار عراق را دریافت کنند.
همچنین یک پیشخوان شهرنت نیز با قابلیت ارائه خدمات متنوع و مدرن بانکی به صورت ۲۴ساعته و در تمام ایام هفته، در مرز مهران در نظر گرفته شده است که به این ترتیب خدمات اینترنت بانک، صدور کارت هدیه، دستگاه خوددریافت و خودپرداز، امکان ارتباط با سایت بانک، استفاده از خدمات اینترنتی مبتنی بر کارت به شهروندان ارائه می‌شود و همچنین امکان ارتباط با شعبه مجازی بانک نیز فراهم است.
بر این اساس، همزمان با فرارسیدن این ایام، کتابچه زیارتی “حریم پاک” نیز شامل ۴فصل با موضوعات “اهمیت زیارت امام حسین(ع)” ، “آثار و برکات زیارت امام حسین(ع)” ، “آداب زیارت” و “منزلت امام حسین(ع) از زبان اهل بیت”، به تعداد ۵۰هزار نسخه در محل استقرار دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر در مسیر کربلا در سه نقطه استان ایلام – پایانه مرزی مهران، استان خوزستان- پایانه مرزی شلمچه و استان خوزستان- پایانه مرزی چذابه، در میان زائران توزیع شد.