تاپ خبر۲۴: رئیس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موفقیت بانک شهر در نمایشگاه کتاب، گفت: بانک شهر، شعار سال را در نمایشگاه کتاب محقق کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس شورای اسلامی، با تاکید […]

تاپ خبر۲۴: رئیس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موفقیت بانک شهر در نمایشگاه کتاب، گفت: بانک شهر، شعار سال را در نمایشگاه کتاب محقق کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این ‌که جابه‌جایی مکان برگزاری نمایشگاه کتاب ثمرات بسیار مثبتی برای کشور داشته است، عنوان کرد: اقدام و عمل در این نمایشگاه با تلاش‌های جهادی شهرداری و بانک شهر به منصه ظهور رسید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با بیان این ‌که، پیش‌بینی چنین استقبالی از مکان جدید شهر آفتاب غیر‌قابل تصور بود، افزود: مردم با حضور گسترده خود در این نمایشگاه، نشان دادند که فرهنگ کتابخوانی در کشور ما از بین نرفته است.

وی با اشاره به رضایتمندی بالای مردم از خدمات‌دهی شهرداری و بانک شهر در شهر آفتاب، تصریح کرد: کار بزرگ بانک شهر در ارایه خدمات نوین بانکی نمایشگاه کتاب، قابل تقدیر است.