تاپ خبر۲۴:مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) اعلام کرد: افتتاح دو پروژه در دست اجرای سمگا در آینده نزدیک، مهم ترین خبر برای سهامداران این شرکت است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، اسفندیار حیدری‌پور در این‌باره اظهار داشت: پروژه‌هایی که به زودی شاهد افتتاح آنها […]

تاپ خبر۲۴:مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) اعلام کرد: افتتاح دو پروژه در دست اجرای سمگا در آینده نزدیک، مهم ترین خبر برای سهامداران این شرکت است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، اسفندیار حیدری‌پور در این‌باره اظهار داشت: پروژه‌هایی که به زودی شاهد افتتاح آنها خواهیم بود، در حوزه گردشگری است ضمن اینکه دو پروژه جدید در حوزه صنایع خلاق را شروع خواهیم کرد.

وی افزود: پروژه هتل ۵ ستاره در نجف با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

حیدری پور اظهار امیدواری کرد تا یک سال آینده هتل بافت؛ هتل کرمان و هتل اصفهان نیز به زنجیره هتلینگ کشور افزوده شود.

وی درباره پروژه های سمگا در داخل وخارج کشور نیز گفت: پروژه های ما در داخل کشور در دو بخش تعریف می شود؛ وظیفه نظارت و مدیریت که در گروه مالی گردشگری بر پروژه های گروه مالی گردشگری انجام می‌شود و شامل پروژه های کیش، اصفهان، تهران و سیرجان است.

وی افزود: فعالیت دیگر سمگا در حوزه هتل سازی است که امروز ۵هتل پنج ستاره در دستور کار این شرکت است که در شهرهای تهران، کرمان، قزوین و بافت قرار دارد.

همچنین یک هتل نیز در فرودگاه بین المللی امام (ره) داریم که به بهره برداری رسیده و در حال فعالیت است.

وی همچنین درباره تاثیر برگزاری نمایشگاه ها بر رونق صنعت گردشگری بیان داشت: با برگزاری نمایشگاه دو اتفاق مهم رخ می دهد؛ یکی اینکه مخاطبان با مراجعه به نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی، اقدام به خرید می کنند و هنرمند می تواند آثار خود را در نمایشگاه به فروش برساند.

حیدری پور افزود: اتفاق دوم برای شرکت هایی که در حوزه گردشگری و صنایع دستی فعالیت می کنند ، این است که با حضور در نمایشگاه در کنار هم، از تجارب یکدیگر استفاده می کنند و خلاقیت ها و دستاوردهای یک سال گذشته را مشاهده می کنند که این همدلی و همفکری می تواند به رونق صنعت گردشگری در کشور کمک کند.

شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) به عنوان نخستین هلدینگ تخصصی گردشگری کشور در تیر ماه سال ۱۳۸۸ تاسیس و در فروردین سال ۱۳۸۹ با نماد “سمگا” در فرابورس پذیرفته شد.