تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک کارآفرین با تاکید براینکه خبرنگاران اخلاق حرفه ای را در کار خود رعایت کنند، گفت: احساس مسئولیت در مقابل تضییع شدن حقی در جامعه و کنجکاو بودن در مورد مسایل، همراه با امانت داری و صداقت در گفتار کار سختی است که خبرنگاران حرفه ای و پایبند به اصول آن را انجام […]

تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک کارآفرین با تاکید براینکه خبرنگاران اخلاق حرفه ای را در کار خود رعایت کنند، گفت: احساس مسئولیت در مقابل تضییع شدن حقی در جامعه و کنجکاو بودن در مورد مسایل، همراه با امانت داری و صداقت در گفتار کار سختی است که خبرنگاران حرفه ای و پایبند به اصول آن را انجام می دهند.

دکتر ولی‌الله سیف در جمع صمیمی با اصحاب رسانه های جمعی و اجتماعی و خبرگزاریها وب سایت های خبری به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار حاضر شد و ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران حوزه اقتصادی و به ویژه خبرنگاران فعال در حوزه بانک، گفت: در طول دوره های مختلفی که در حوزه بانکداری خدمت کرده ام، همواره خاطرات شیرینی از حضور و فعالیت خبرنگارانی داشته ام که در کار خود نگاه حرفه ای را ملاک قرار داده اند به گونه ای که این خاطره ها همیشه در ذهن من ماندگار است.

وی افزود: خبرنگاران از آن بخش فعالان هستند که در برابر تضییع حقوق جامعه احساس مسولیت می کنند و این حس پیش رو، همواره منجر به آگاهی افکارعمومی شده است که از بیراهه رفتن ها جلوگیری می کند، لذا معتقدم که این روحیه باید تقدیر شود.

مدیرعامل بانک کارآفرین با بیان اینکه وظیفه خبرنگاران بیان حقایق است، گفت: مخالف جهت جامعه حرکت کردن، آسان نیست، اما خبرنگار حرفه ای که امانت داری و صداقت در گفتار را پیشه خود می داند، وظیفه سخت و دشواری را بر دوش دارد.

وی تصریح کرد: کنجکاوی، وجه تمایز خبرنگار حرفه ای و مسئولیت پذیر با دیگران است. او به خوبی می داند که با قلم خود چه اثرات شگرفی در جامعه خواهد گذاشت. ممکن است تصور شود که نوشته های یک خبرنگار چندان اثرگذار نیست اما باید پذیرفت که اینگونه نیست و قلم خبرنگار، بسیاری را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

 وی در پایان با اشاره به این نشست، گفت: در این جمع دوستان حرفه ای را می شناسم که در حرفه خود مسولیت پذیر و پایبند به اصول هستند. امیدوارم هر چه بیشتر بر تعداد و حضور فعال اینگونه خبرنگاران که نگاه حرفه ای در حوزه کاری خود دارند، بیشتر شود و جامعه خبرنگاری ما بیش از گذشته با وظایف و مسئولیت های خود آشنا شود.