تاپ خبر۲۴: مدیر عامل شرکت آسان پرداخت (آپ) از حمایت و سرمایه گذاری این شرکت در همه ورزش های قهرمانی و همگانی در صورت بوجود آمدن شرایط لازم خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک و رسانه ، منصوری مدیر عامل شرکت آسان پرداخت ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه ،ورود این […]

تاپ خبر۲۴: مدیر عامل شرکت آسان پرداخت (آپ) از حمایت و سرمایه گذاری این شرکت در همه ورزش های قهرمانی و همگانی در صورت بوجود آمدن شرایط لازم خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک و رسانه ، منصوری مدیر عامل شرکت آسان پرداخت ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه ،ورود این شرکت به مقوله ورزش با دو و میدانی در راستای مسولیت اجتماعی شروع و سپس با حمایت از دیگر ورزش ها مثل وزنه برداری و تکواندو ادامه داشت و در صورت امکان و هموار بودن شرایط آمادگی داریم که در همه حوزه های ورزشی هم در سطح قهرمانی و هم در سطح عمومی سرمایه گذاری کنیم.
بهداد سلیمی وزنه بردار دسته ۱۰۵کیلوگرم و فوق سنگین تیم ملی ایران در مسابقات المیپک ۲۰۱۶ یورو که در این نشست خبری حضور داشت ،تاکید کرد که شرکت آسان پرداخت در این موفقیت سهم بسزایی داشته، به ویژه به خاطر حمایت های روحی و معنوی که از ورزشکاران بعمل آورده است.
سلیمی در پاسخ به این پرسش که آیا نهادهای دولتی از شما حمایت کرده اند، بیان کرد: با توجه به اینکه ورزش در کشور ما دولتی است و بیشتر حمایت از سوی دولت انجام می شود، ورود شرکت اسان پرداخت به این حوزه موثر بوده و امیدوارم الگویی برای دیگر بخش های خصوصی برای حمایت از ورزش کاران باشد.
منصوری مدیرعامل آسان پرداخت در ادامه نشست افزود : یکی از برنامه های آسان پرداخت حمایت از ورزشکاران است، از این رو آسان پرداخت قصد دارد سرمایه گذاری بیشتری در حوزه ورزش داشته باشد .
به گفته منصوری، ورود آسان پرداخت به حوزه ورزش با دو و میدانی در راستای مسولیت اجتماعی شروع شد و سپس با حمایت از ورزش های دیگر مثل وزنه برداری و تکواندو ادامه پیدا کرد. در صورت امکان و هموار بودن شرایط تمایل داریم که در همه حوزه های ورزشی هم در سطح قهرمانی و هم در سطح عمومی سرمایه گذاری کنیم.
وی با اشاره به شعار « پیشگیری بهتر از درمان است» تصریح کرد: از این رو در نظر داریم که باید از از ورزش قهرمانی و همگانی، قدم موثر و مثبتی در سلامت جامعه و نیروی انسانی برداریم.
منصوری افزود: با توجه به استعداد بالای تکواندوکاران و وزنه برداران کشورمان، تصمیم داریم حمایت خود را به صورت ویژه با این ورزش ها شروع کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد که شرکت های دیگر بتوانند در این راه قدم بردارند تا نتایج آن را در المپیک ۲۰۲۰ شاهد باشیم.
منصوری با اشاره به اینکه حدود ۲ میلیون نفر در کمپین حمایت از کاروان المپیکی ایران شرکت کردند، این تعداد را قابل توجه در کمپین اجتماعی عنوان کرد.
بنا به گفته منصوری، آسان پرداخت طبق وعده قبلی خود به بهداد سلیمی و کیمیا علیزاده هم پاداش مدال طلا را اهدا نمود و با ۳۵ سکه تمام بهار آزادی از تلاش و افتخار آفرینی قویترین مرد جهان و اولین بانوی مدال آور المپیک ایران قدردانی نمود.
شرکت آسان پرداخت در سال ۸۸ فعالیت خود را در حوزه الکترونیک با کمک محیط زیست و صرفه جویی مصرف آب در حوزه مسولیت اجتماعی شروع کرد. در ادامه با حمایت از ورزش این فعالیت خود را ادامه داد. همچنین درکمک به محرومین و ایجاد راه های آسان کمک خیرین به نیازمندان نیز پیشگام بوده است.
در این راستا با راه اندازی کمپین «همه بچه ها» با کد اجرایی *۷۳۳*۱# با شعار هیچ دانش آموزی نباید از کیف و کفش کهنه خود خجالت بکشد، کمک های مردمی در این کمپین را بدون هیچ هزینه ای دریافت می کند و مبالغی که مردم به عنوان کمک پرداخت می کنند در اختیار بهزیستی قرار خواهد داد و بین دانش آموزان نیازمند تقسیم می شود. در این راستا شرکت آسان پرداخت از همه مردم به ویژه هنرمندان و ورزشکاران انتظار کمک به این کمپین را دارد.