تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر ضرورت تامین درآمدهای پایدار شهرداری‌ها، اظهار کرد: این بانک با تامین نقدینگی پروژه‌های عمرانی کلانشهرها، نقش موثری در تامین درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها ایفا می‌کند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به اهمیت درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها اظهار […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر ضرورت تامین درآمدهای پایدار شهرداری‌ها، اظهار کرد: این بانک با تامین نقدینگی پروژه‌های عمرانی کلانشهرها، نقش موثری در تامین درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها ایفا می‌کند.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به اهمیت درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها اظهار کرد: هرچند مهم‌ترین مولفه شهرداری‌ها حرکت به سمت مجموعه‌ای از درآمدهای پایدار است، در این خصوص بانک شهر می‌تواند نقش مهمی را در این زمینه ایفا کند.
وی یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران شهری را دستیابی به توسعه پایدار شهری دانست و افزود: حرکت به این سمت مستلزم برنامه‌ریزی و داشتن منابع مالی پایدار است که بانک شهر با حمایت از پروژه‌های عمرانی کلانشهرها، می‌تواند نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.
پورزرندی در ادامه از افزایش سرمایه این بانک به ۱۶هزار میلیارد ریال تا پایان تیرماه جاری خبر داد و گفت: قرارگرفتن در جمع پنج بانک برتر از اهداف اصلی این بانک است که از طریق افزایش سرمایه و تعامل با شهرداری‌ها قابل تحقق خواهد بود.
مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان کرد: فعالیت‌های این بانک به سمتی سوق داده شده تا ضمن افزایش سرمایه، در آینده نزدیک منابع بانک نیز بتواند تا حدود زیادی نیازهای تسهیلاتی و مالی برای انجام پروژه‌های شهری را از طریق ترغیب بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در بانک شهر فراهم آورد.
به گفته پورزرندی، در صورت تحقق این امر، آینده بانک شهر با توجه به امکانات بالقوه و تداوم همکاری با شهرداری‌ها در عرصه توسعه پایدار شهری بسیار روشن خواهد بود و حضور بانک شهر در میان بانک‌های تراز اول در سیستم بانکداری کشور دور از انتظار نخواهد بود.