تاپ خبر۲۴: آسیاتک مطلوب ترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در کشور، حامی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان به عنوان یکی از بازیکن سازترین باشگاه های کشور و هواداران آن شد. محمد گودرزی مدیر فروش تجاری آسیاتک ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت و استفاده حداکثری از ظرفیت های ورزش کشور و باشگاه فولاد […]

تاپ خبر۲۴: آسیاتک مطلوب ترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در کشور، حامی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان به عنوان یکی از بازیکن سازترین باشگاه های کشور و هواداران آن شد.

محمد گودرزی مدیر فروش تجاری آسیاتک ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت و استفاده حداکثری از ظرفیت های ورزش کشور و باشگاه فولاد خوزستان و پس از گفتگو و برگزاری جلسات متعدد بین مدیران ارشد شرکت آسیاتک و باشگاه فولاد خوزستان، قراردادی مورد توافق طرفین قرار گرفته و امضاء شد.
وی افزود: اعطای تسهیلات ویژه به هواداران باشگاه فولاد خوزستان به منظور بهره­مندی از خدمات متنوع این شرکت، ترافیک اینترنت رایگان و بسیاری از خدمات دیگر، تنها بخشی از تسهیلات درنظرگرفته شده برای باشگاه و هواداران فولاد خوزستان در این قرارداد می باشد که در خبرهای تکمیلی به آن اشاره خواهیم کرد.
مدیر فروش تجاری آسیاتک ادامه داد: این شرکت پس از انتخاب شدن به عنوان برترین اپراتور ارائه دهنده سرویس اینترنت پرسرعت در کشور از نگاه مشتریان توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و در راستای حمایت از جامعه ورزش کشور و ارائه سرویس های مطلوب و با کیفیت، اقدام به عقد قرارداد با باشگاه های پر طرفدار کشور از جمله باشگاه فولاد خوزستان کرده است.
گودرزی در پایان تاکید کرد: در آسیاتک تفکر سیستمی و استفاده از چهارچوب ها و قوانین منسجم بین المللی در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، جای تصمیم گیری های فردی را گرفته و بر همین اساس این شرکت در جهت ارتقاء کمی و کیفی خدمات خود به مشتریان همواره در تکاپو است.