تاپ خبر۲۴: مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین‌اجتماعی گفت: حل مسائل مربوط به بیمه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران از دغدغه‌های این سازمان است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، امیرعباس تقی‌پور در حاشیه نخستین نشست روزنامه‌نگاران با موضوع “روزنامه نگاران؛ نیازهای حرفه ای، مسائل اجتماعی” در گفت […]

تاپ خبر۲۴: مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین‌اجتماعی گفت: حل مسائل مربوط به بیمه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران از دغدغه‌های این سازمان است.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، امیرعباس تقی‌پور در حاشیه نخستین نشست روزنامه‌نگاران با موضوع “روزنامه نگاران؛ نیازهای حرفه ای، مسائل اجتماعی” در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات مربوط به بیمه تامین اجتماعی روزنامه نگاران از یک سابقه تاریخی برخوردار است، اظهار کرد: بدیهی است نهادهای مسئول باید با همفکری، علاوه بر شناسایی مشکلات و یافتن راه حل های آن، نسبت به رفع دغدغه های قشر خبرنگار اقدام کنند.
وی ادامه داد: از حدود یک سال پیش، سازمان تامین اجتماعی و معاونت مطبوعاتی بر اساس وظایفی که بر عهده دارند به سمت ایفای مسئولیت خود در جهت رفع مشکلات خبرنگاران حرکت کرده اند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی افزود: در همین راستا کارگروهی در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور دسته بندی و تعیین اولویت ها در خصوص مسائل مبتلابه مطبوعات و همچنین کارگروهی در سازمان تامین اجتماعی برای یافتن راهکارهای قانونی برای حل مسائل موجود تشکیل شد.
تقی پور تصریح کرد: در حال حاضر تدوین پیش نویس توافق نامه ای ما بین معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تامین اجتماعی در دستور کار کمیته مشترک معاونت مطبوعاتی و این سازمان قرار گرفته است تا اقدامات عملی برای اصلاح برخی آئین نامه ها و اعمال رویه‌های یکسان درباره مطبوعات، انجام شود.
وی اذعان کرد: اولویت سازمان تامین اجتماعی حل مسائل و دغدغه های روزنامه نگاران و خبرنگاران است.