تاپ خبر۲۴:مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در دیدار نوروزی با کارکنان دفتر مرکزی ضمن تشریح برنامه های سال جدید، حفظ سهم بازار منابع و مصارف را از مهم ترین اولویت های بانک در چارچوب ضوابط بانک مرکزی در سال ۱۳۹۴ عنوان کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، دکتر […]

تاپ خبر۲۴:مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در دیدار نوروزی با کارکنان دفتر مرکزی ضمن تشریح برنامه های سال جدید، حفظ سهم بازار منابع و مصارف را از مهم ترین اولویت های بانک در چارچوب ضوابط بانک مرکزی در سال ۱۳۹۴ عنوان کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، دکتر نتاج – مدیر عامل بانک – در این دیدار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال جدید از سوی ایشان، گفت: همانگونه که ملاحظه شد مقام معظم رهبری در پیام نوروزی نکاتی را مطرح کردند که می تواند سرلوحه زندگی ما باشد و چنانچه در این مسیر حرکت کنیم بهترین نتایج حاصل می شود.
دکتر نتاج با بیان آرزوهای بزرگی که مقام معظم رهبری عنوان کردند، افزود: رهبر معظم انقلاب این آرزوها را بزرگ و دست یافتنی عنوان کردند که پیشرفت اقتصادی، اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی، جهش های علمی به معنای واقعی، عدالت قضایی و اقتصادی و آرزوی ایمان و معنویت که پشتوانه تمامی آرزوهاست از جمله آرزوهای بزرگ ایشان است لذا همه باید در هر جایگاهی که قرار داریم تلاش کنیم در جهت تحقق این آرزوهای دست یافتنی حرکت کنیم.
وی با اشاره به رویدادهای اخیر سیاسی به ویژه تفاهمات صورت گرفته در خصوص مسئله هسته ای کشورمان، خاطر نشان کرد: مطمئناً بیانیه لوزان سویس دستاورد ارزشمندی است که طی یک دهه مقاومت، ایستادگی و ایثار حاصل شده است که امیدواریم با تدوین توافق نهایی و بهبود روابط بین الملل به یاری حضرت حق شاهد آینده روشن تری برای کشور عزیزمان باشیم.
دکتر نتاج با تاکید بر برنامه ریزی برای استفاده مطلوب از دوران پس از تحریم، تصریح کرد: همکاران عزیز باید در نشست های درون بخشی به این مهم توجه داشته باشند چرا که آنچه در پیش روی ماست بسیار متفاوت تر از سال های گذشته می باشد بنا بر این باید سلسله اقداماتی برای استفاده از ظرفیت های بوجود آمده، صورت گیرد.
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بخش دیگری از سخنان خود، هدف گذاری عالمانه و عمل مجاهدانه در چارچوب سند اقتصاد مقاومتی، تسریع در اخذ انواع مجوزهای بانکی و فراهم آوری زیرساخت های آن، تحکیم ارتباط معاونت ها و ادارات کل با رده مشابه در بانک مرکزی و حفظ سهم بازار منابع و مصارف را از مهم ترین برنامه های بانک در سال جدید عنوان کرد.
نتاج با اشاره به مرحله اول واگذاری سهام بانک در فرابورس، اظهار داشت: با موافقت سازمان بورس و اوراق بها دار و در راستای سیاست های بانک مرکزی و بر اساس ماده ۹۹ قانون برنامه پنجم توسعه، نماد معاملات بانک مهر اقتصاد در فهرست نرخ های بازار پایه فرابورس ایران قرار گرفت و اولین مرحله واگذاری سهام این بانک در بازار پایه فرابورس ایران در سال ۹۳ معامله شد و در ماه های آتی نیز تمامی ۵۱ درصد آن مطابق قیمت روز در فرابورس عرضه می شود.
وی قیمت هر سهم را تابعی از عملکرد مثبت بانک دانست و ادامه داد: از این پس نتایج تلاش های ما در بازار سهام نمود پیدا خواهد کرد لذا باید با فعالیت مطلوب زمینه حضور موثر بانک مهر اقتصاد در بازار سرمایه را فراهم کنیم.