تاپ خبر۲۴: عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که راه عبور از شرایط سخت اقتصادی امروز، مدیریت درست هزینه هاست، از عموم مشتریان و کارکنان خواست در حفظ دارایی های بانک که جزو منابع عمومی، دولتی و ملی است کوشا باشند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، […]

تاپ خبر۲۴: عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که راه عبور از شرایط سخت اقتصادی امروز، مدیریت درست هزینه هاست، از عموم مشتریان و کارکنان خواست در حفظ دارایی های بانک که جزو منابع عمومی، دولتی و ملی است کوشا باشند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی با بیان این که تعادل درآمد و هزینه از اصول بنیادین اداره کردن مجموعه های اقتصادی است، اظهار کرد: زمانی که درآمدها محدود شده و کشور با مشکلات مالی رو به روست، باید در هزینه کردها نیز دقت کافی صورت بگیرد.

او با اشاره به ضرورت نوسازی و بهسازی تجهیزات بانکی مورد استفاده مشتریان، خاطرنشان کرد: طبیعی است که تجهیزات بانکداری غیرحضوری و یا تجهیزات مورد استفاده روزمره در واحدها به مرور زمان فرسوده شود، اما واقعیت این است که در شرایط اقتصادی کنونی تهیه این امکانات به سختی امکان پذیر است.

وی افزود: بانک در تلاش است از حداکثر امکانات موجود به طور بهینه استفاده کرده و منابع مورد نیاز برای تجهیز و نوسازی واحدها را تامین کند،

شفیعی با بیان این که بانک برنامه ریزی دقیقی برای مسیر پیش روی خود انجام داده و خواسته های غیرمنطقی خارج از برنامه را پاسخ نمی دهد، گفت: خرید هر دستگاه خودپرداز، کیوسک یا پول شمار، با هزینه بانک و در واقع از محل منابع مردمی صورت می گیرد، بنابراین حفاظت حداکثری از آنها وظیفه ای همگانی است.