تاپ خبر۲۴: همراه اول در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، با شعار «هوشمندی، همراه اول تو» حضور می یابد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور، جهت معرفی و ارائه آخرین محصولات و سرویس های مبتنی بر اینترنت پرسرعت، در نمایشگاه بین المللی […]

تاپ خبر۲۴: همراه اول در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، با شعار «هوشمندی، همراه اول تو» حضور می یابد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور، جهت معرفی و ارائه آخرین محصولات و سرویس های مبتنی بر اینترنت پرسرعت، در نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) شرکت می کند.
اپراتور اول در این نمایشگاه، با سرویس ها و خدمات متنوعی نظیر معرفی «محصولات و خدمات سازمانی»، «فروش محصولات»، «خدمات مشتریان» و «نوآوری و جذب ایده» خدمت بازدیدکنندگان است.
براساس این گزارش، همراه اول با معرفی اپلیکیشن ها و درگاه های خرید شارژ و بسته های اینترنتی مورد تایید این شرکت، ثبت نام آنلاین انواع سیم کارت های همراه اول در سامانه «گلچین»، فروش مودم، شارژ و بسته های اینترنتی در فروشگاه آنلاین همراه اول و معرفی سرویس «مولتی سیم» در خدمت بازدیدکنندگان خواهد بود.
ارائه کلیه خدمات اعم از تعویض Usim، ترابرد، فروش و فعال سازی سیم کارت و فعال سازی خدمات غیر حضوری، معرفی سرویس های «همراه یار»، «باشگاه مشتریان» و «همراه من»، از دیگر برنامه های همراه اول در نمایشگاه است.
همراه اول در بخش «محصولات و خدمات سازمانی» با معرفی سرویس شماره مجازی، چتر دیتای سازمانی، شبکه خصوصی مجازی موبایل (MVPN)، نمایش شهر هوشمند از طریق واقعیت افزوده (AR)، کنترل هوشمند و مدیریت هوشمند روشنایی شهری در این نمایشگاه حضور دارد.
علاقمندان برای بازدید از غرفه های همراه اول در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، می توانند ۶ تا ۹ مرداد به سالن خلیج فارس و فضاهای باز واقع در ورودی این سالن مراجعه کنند.