تاپ خبر ۲۴: شرکت آسیاتک در تلکام ۲۰۱۶ حضوری متفاوت خواهد داشت. کامران طالبی مدیر روابط عمومی آسیاتک ضمن بیان این خبر افزود: این شرکت با هدف پاسخ دهی مناسب و کامل به نیازهای مردم از جامعه فناوری اطلاعات، با چهره ای متفاوت و قدرتمند در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ شرکت می کند. وی از ارائه […]

تاپ خبر ۲۴: شرکت آسیاتک در تلکام ۲۰۱۶ حضوری متفاوت خواهد داشت.

کامران طالبی مدیر روابط عمومی آسیاتک ضمن بیان این خبر افزود: این شرکت با هدف پاسخ دهی مناسب و کامل به نیازهای مردم از جامعه فناوری اطلاعات، با چهره ای متفاوت و قدرتمند در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ شرکت می کند.

وی از ارائه اینترنت پر سرعت ADSL2+ با بالاترین سرعت ممکن، ارائه اینترنت پر سرعت Public Wi-Fi ویژه اماکن عمومی، ارائه اینترنت پر سرعت Fixed Wi-Fi ویژه مناطق فاقد امکانات زیر ساخت ارتباطی مناسب و ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی با بالاترین پوشش در کشور به عنوان برخی از اهداف و ویژگی های شرکت آسیاتک جهت حضور در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ نام برد.

وی با اشاره به امکان استفاده از پهنای باند داخلی آسیاتک با شرایط ویژه منطبق بر طرح شبکه ملی اطلاعات(IXP)، ارائه خدمات دیتا سنتر (IDC) با در اختیار داشتن بزرگ ترین دیتا سنتر محتوایی در کشور، امکان ایجاد شبکه های خصوصی مجازی(VPN) برای اتصال دفاتر و شعب مختلف سازمان ها، امکان ایجاد و ارائه سرویس های ارزش افزوده (VAS) مانند خدمات تلفن ثابت اینترنتی (NGN)، خدمات ویدیویی و تصویری آنلاین (VOD)، خدمات WEB Hosting و Domain و همچنین آموزش الکترونیکی (e-learning) افزود: مواردی که به آن اشاره شد، تنها بخشی از خدمات ویژه و قابل ارائه شرکت آسیاتک است.

مدیر روابط عمومی آسیاتک ادامه داد: شرکت آسیاتک که بر اساس نظرسنجی از مشتریان در بهار ۱۳۹۵ توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ۱۴ استان کشور به عنوان نخست دست یافته، در تلاش است با ارائه با کیفیت ترین خدمات در حوزه فناوری اطلاعات، رضایتمندی حداکثری یک میلیون مشتری خود را ارتقاء بخشیده و جایگاه خود را به عنوان با کیفیت ترین اپراتور ارائه دهنده اینترنت پرسرعت تثبیت نماید.