تاپ خبر۲۴: بانک ملت همراه با تعدادی از شرکت های زیرمجموعه، به صورت فعال در دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور حضور پیدا می کند. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک با برپایی غرفه ای در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه […]

تاپ خبر۲۴: بانک ملت همراه با تعدادی از شرکت های زیرمجموعه، به صورت فعال در دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور حضور پیدا می کند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک با برپایی غرفه ای در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و خصوصی سازی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش، انواع خدمات و محصولات اعتباری و الکترونیک خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.
در این نمایشگاه که شرکت های بیمه ما، کارگزاری، تامین سرمایه و واسپاری بانک ملت نیز حضور خواهند داشت، بانک ملت، انواع خدمات الکترونیک را نیز به مشتریان ارائه خواهد داد.
بر اساس این گزارش، نمایندگان ادارات مختلف بانک ملت و شرکت های وابسته با استقرار در غرفه بانک، به سوالات بازدیدکنندگان در مورد دریافت انواع خدمات بانکی پاسخ خواهند داد.
این گزارش حاکی است، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک ملت نیز از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و غرفه بانک بازدید خواهند کرد.
دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور از روز ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش دایر خواهد بود.