تاپ خبر۲۴: شرکت نفت ایرانول در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۵ برگزار می شود، حضور دارد . به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران […]

تاپ خبر۲۴: شرکت نفت ایرانول در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۵ برگزار می شود، حضور دارد .

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت نفت در خاورمیانه و جزو نمایشگاه های برتر جهان به شمار می رود.

این نمایشگاه همچنین به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه است که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد.

یادآور می شود؛ بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ١۶ تا ١٩ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند از ساعت ١٠ تا ١٨ از این نمایشگاه بازدید کنند.

شرکت نفت ایرانول در این نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان در سالن ۸ غرفه ۱۳۱ است.