تاپ خبر۲۴:نوزدهمین دوره از نمایشگاه الکامپ در تاریخ ۱۴ الی ۱۷ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید و بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی فعال در زمینه IT به معرفی محصولات و خدمات خود پرداختند. آواژنگ که آخرین بار در سال ۱۳۸۳ در این نمایشگاه شرکت کرده بود، […]

تاپ خبر۲۴:نوزدهمین دوره از نمایشگاه الکامپ در تاریخ ۱۴ الی ۱۷ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید و بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی فعال در زمینه IT به معرفی محصولات و خدمات خود پرداختند. آواژنگ که آخرین بار در سال ۱۳۸۳ در این نمایشگاه شرکت کرده بود، امسال پس از ۹ سال با دست پر به الکامپ برگشته بود و برنامه های ویژه ای برای تمامی بازدیدکنندگان ارائه کرد. غرفه آواژنگ که در سالن آلمان (سالن ۳۸) قرار داشت، به چند بخش تقسیم می شد که یکی از بزرگترین آنها بخش نمایش محصولات بود. گستره وسیعی از محصولات شامل مادربرد، کارت گرافیک، حافظه رم، نوت بوک، تبلت، چاپگر، پروژکتور، رایانه های کوچک و لوازم جانبی از معتبرترین برندهای دنیا از جمله گیگابایت، اپسون، دل، فوجیتسو، لاجیتک، اکستروم، زوتاک، کینگمکس، اچ پی و غیره در معرض بازدید عموم قرار گرفته بود. چنین گستره وسیع و متنوعی از محصولات در تمام غرفه های نمایشگاه امسال کم نظیر بود.
اما این تنها بخشی از غرفه آواژنگ بود و کارایی برخی محصولات حرفه ای و منحصر به فرد این شرکت به صورت زنده به نمایش در آمده بود. یکی از شلوغ ترین قسمت های غرفه، میز اورکلاکینگ بود که آواژنگ برنامه فوق العاده ای را برای آن داشت. به این ترتیب که دو روز اول نمایشگاه، آواژنگ میزبان برترین اورکلاکر حال حاضر دنیا HiCookie بود که علاوه بر آموزش برخی نکات کلیدی به اورکلاکرهای ایرانی، توانست با استفاده از مادربرد Z87X-OC و کارت گرافیک GTX760 گیگابایت به سه رکورد جهانی دست پیدا کند. سمت دیگری از غرفه به موضوع بازی های رایانه ای اختصاص داشت که از دو سیستم فوق العاده قدرتمند گیمینگ مجهز به مادربرد G1.Sniper 5 و کارت گرافیک GTX780 گیگابایت در آن استفاده شده بود. اما ابزار هیجان انگیز و متفاوت بخش گیمینگ، صندلی شبیه ساز بازی اتومبیل رانی لاجیتک بود که از یک مجموعه کامل صندلی، فرمان، دنده و پدال تشکیل شده بود و بازدیدکنندگان مشتاقانه لذت رانندگی با آن را تجربه می کردند. سینمای خانگی سه بعدی نیز از دیگر بخش های جذاب غرفه آواژنگ به شمار می رفت. بازدیدکنندگان در یک فضای سینما گونه می نشستند و عینک های مخصوص اپسون را به چشم می زدند و برای دقایقی فیلم سه بعدی پخش شده توسط ویدئو پروژکتور حرفه ای اپسون را تماشا می کردند. برعکس قسمت های دیگر غرفه که بازدیدکنندگان هیجان و جنب و جوش زیادی داشتند، در بخش سینمای خانگی اکثر افراد چند دقیقه ای روی صندلی خشکشان می زد و به پرده سینمایی خیره می شدند. همچنین یک ویدئو پروژکتور تعاملی اپسون نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته بود تا با آن کار کرده و قابلیت های متعدد آن را بشناسند. البته این محصول برای افرادی که در محیط های آموزشی فعالیت می کردند جذابیت بیشتری داشت.
علاوه بر اینها، واحد خدمات پس از فروش آواژنگ که همواره یکی از مهم ترین و فعال ترین بخش های این شرکت بوده است، دستگاه های پیشرفته تعمیر مادربرد خود تحت عنوان BGA را به نمایشگاه آورده بود تا بازدیدکنندگان از نزدیک با نحوه کارکرد آنها آشنا شوند. آواژنگ جزو معدود شرکت هایی است که کلیه خدمات مربوط به تعمیر مادربرد را در داخل کشور انجام می دهد. در طی این چهار روز، تعدادی قرعه کشی در غرفه آواژنگ انجام شد که تا پایان آذر ماه بیش از ۱۵۰ جایزه مختلف به قید قرعه به برندگان آنها اهداء خواهد شد.