تاپ خبر۲۴: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) حضور پیدا کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیکی و […]

تاپ خبر۲۴: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) حضور پیدا کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیکی و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده دست اندرکاران این حوزه (دولتی و خصوصی) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد و سازمان اموال تملیکی نیز با هدف معرفی خدمات الکترونیکی از جمله شرکت در مزایده های الکترونیکی، ثبت غیر حضوری اطلاعات مشتریان، رویت کالا، صدور قبض انبار الکترونیکی و … بعنوان بزرگترین برگزار کننده مزایده های الکترونیکی کشور در بدنه دولت، در این نمایشگاه شرکت نمود.
در این گزارش آمده است میرشجاعیان معاون امور اقتصادی، وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن بازدید از غرفه سازمان اموال تملیکی از خدمات الکترونیکی این سازمان تقدیر و تشکر کرد.
غرفه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از تاریخ ۳۰ تیر ماه لغایت ۲ مرداد ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۰:۰۰ صبح الی ۱۸:۰۰ در سالن ۳۸ B (دولت الکترونیک)، مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی آماده پذیرایی از علاقمندان خواهد بود.