تاپ خبر۲۴:آئین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلیویه و بویراحمد روز چهارشنبه ۳۱ تیر ماه سال جاری با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک در محل سالن اجتماعات مدیریت استان برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه […]

تاپ خبر۲۴:آئین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلیویه و بویراحمد روز چهارشنبه ۳۱ تیر ماه سال جاری با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک در محل سالن اجتماعات مدیریت استان برگزار شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد ، در این مراسم که با حضور دکتر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، دکتر شهیدزاده طی سخنانی جهش در امنیت غذایی جامعه و توسعه و ارتقاء بخش کشاورزی را از مهمترین استراتژی های بانک کشاورزی عنوان کرد و گفت : برای ایجاد امنیت غذایی و ثبات کسب و کار مردم باید زیر ساخت های اقتصادی جامعه ارتقاء یابد و یکی از مهمترین زیر ساخت های توسعه اقتصادی جامعه ، توسعه بخش کشاورزی است .
وی افزود : بانک کشاورزی با در نظر گرفتن فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید، استراتژی تسریع جریان مالی را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود قرارداده است و افزایش تولید ، استانداردسازی ،کاهش قیمت تولیدات و تأمین امنیت غذایی از جمله اهدافی است که همواره در دستور کار بانک قرار دارد .
دکتر شهیدزاده زمینه سازی برای برگشت ارزش افزوده محصولات به کشاورزان را از دیگر استراتژی های بانک کشاورزی عنوان کرد و گفت : زمینه سازی برای تقویت ادبیات توسعه ، گامی اساسی برای توسعه اقتصادی کشور است . وی اضافه کرد : بانک کشاورزی به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات به فعالان بخش کشاورزی با در نظر گرفتن اهمیت ایجاد فرهنگ توسعه در جامعه و با بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص در حوزه کشاورزی تلاش دارد تا با ارتقاء بخش کشاورزی، رفاه اجتماعی را در جامعه فراهم کند .
شهید زاده اشتغالزایی در جامعه را از ارزش های ذاتی بانک کشاورزی دانست و تصریح کرد : ایجاد طرح های بانک پذیری کودک و نوجوان و بانوان از جمله خدماتی است که توسط بانک کشاورزی به عنوان طرح های نمونه به سازمان ملل معرفی شدند .
وی برگشت بخشی از بدهی های دولت نهم و دهم را از دیگر افتخارات بانک کشاورزی ذکر کرد که نقش مهمی در کنترل تورم و ارتقاء وضعیت اقتصادی کشور داشته است .
شهیدزاده در پایان از خدمات ارزنده الماس مجیدی مدیر پیشین استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی و الله داد محمدی را به سمت مدیر جدید ستادی بانک کشاورزی در این استان منصوب کرد.
این گزارش می افزاید در این جلسه محمدی طی سخنانی اظهار امیدواری کرد با تلاش و جدیت مجموعه همکاران و تعامل و همدلی، زمینه ارتقاء عملکرد استان و نیل به اهداف عالیه بانک کشاورزی فراهم شود.