تاپ خبر۲۴: دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه سال جاری در جمع روسای شعب بانک در استان اصفهان گفت: حضور ما در کلان شهرها نباید ما را از تفکر اصلی خود دور کند بلکه باید وسیله ای برای ایفای قوی تر نقش ما در توسعه […]

تاپ خبر۲۴: دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه سال جاری در جمع روسای شعب بانک در استان اصفهان گفت: حضور ما در کلان شهرها نباید ما را از تفکر اصلی خود دور کند بلکه باید وسیله ای برای ایفای قوی تر نقش ما در توسعه بخش کشاورزی باشد .

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان، دکتر شهید زاده در سفر به این استان در جمع روسای شعب با  اشاره به موقعیت استان اصفهان در کشور اظهار داشت : اصفهان جایگاه ویژه ای در کشور دارد و باید محل تردد خبرگان و محققان بانکی باشد و شما نیز به عنوان کارکنان با تجربه و باتدبیر باید تجربیات خود را به آنها منتقل کنید.

 وی با توجه به منابع مالی موجود در اصفهان گفت : اصفهان و سایر استان های بزرگ باید ملی فکر کنند و نیازهای استان های کوچک را نیز برآورده سازند.

مدیر عامل بانک کشاورزی در ادامه تصریح کرد: ما کارکنان بانک کشاورزی باید در مسیر خدمت گزاری به مردم هم دل ، همراه و هم رای باشیم و اهداف سازمانی خود را محقق کنیم.

دکتر شهید زاده به سابقه درخشان هشتاد ساله بانک کشاورزی اشاره کرد و گفت : از زمانی که به عنوان یک بانک پا به عرصه وجود گذاشته ایم جایگاه برتر و ویژه ای را برای خود تعریف کرده ایم و در هر مرحله که تحولی به وجود آمده، بانک کشاورزی پیشرو و پیشگام سیستم بانکی بوده است.

وی اجرای CORE BANKING را یکی از افتخارات  بانک کشاورزی دانست و اظهار داشت : زمانی که هیچ بانکی به زیر ساخت های بانکداری الکترونیک فکر نمی کرد ما مهرگستر را پایه ریزی کردیم و به عنوان یک بانکدار حرفه ای هر گاه دولت و ایران عزیز نیاز داشته است ، بانیروی انسانی متعهد توانسته ایم جایگاه درخوری بدست آوریم .

شهید زاده به شعار “بانک کشاورزی بانک همه مردم ایران” اشاره کرد و گفت : تلاش می کنیم  پاسخ منفی را از فرهنگ خود حذف کنیم چرا که ما به عنوان یک بانک باید حامی تولید کننده باشیم.

وی با تعریف مشتری مداری در بانک کشاورزی گفت: زمانی می توانیم در مشتری مداری موفق باشیم که خودمان را مدیون مشتری بدانیم  و به عنوان یک بانکدار حرفه ای  با توانمند سازی منابع انسانی به سوی مشتری مداری برویم .

مرتضی شهیدزاده افزود:  کارشناسان بانک به عنوان متخصصان بخش کشاورزی باید در تمام مراحل اجرای طرح  کنار مشتری باشند به گونه ای که مشتری احساس کند به عنوان مشاور در کنارش هستیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی در پایان، نقش این بانک را در اقتصاد مقاومتی پر رنگ دانست و گفت : ما باید با مرتفع کردن مشکلات و نقاط ضعف تولید در بخش کشاورزی،  ادبیات توسعه را در این بخش غالب کنیم و نقش بانک را در اقتصاد مقاومتی  برجسته کنیم.