تاپ خبر۲۴: رییس مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر از حضور این بانک در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر فرشاد فخیمی با بیان این مطلب اظهار کرد: در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، بانک شهر با همراه شرکت‌های […]

تاپ خبر۲۴: رییس مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر از حضور این بانک در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر فرشاد فخیمی با بیان این مطلب اظهار کرد: در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، بانک شهر با همراه شرکت‌های تابعه، به معرفی آخرین دستاوردهای خود خواهد پرداخت.
وی افزود: در این دوره نمایشگاه، بانک شهر در فضایی به وسعت ۴۴۰متر مربع، آخرین تکنولوژی‌های روز بانکی از جمله دستگاه خودبانک(VTM)، خوددریافت، خودپرداز … را به نمایش خواهد گذاشت.
به گفته رییس مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، مدیریت‌های امور سهام، بازاریابی، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی ۸۶۵۵ و ۱۰شرکت تابعه این بانک در این نمایشگاه حضور دارند.
بر این اساس، نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی با خدمات بانک شهر از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به سالن ۳۸ غرفه ۱۰۴ مراجعه کنند.