تاپ خبر۲۴ : بانک سپه ضمن حضور در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه – فاینکس ۲۰۱۸- به تشریح خدمات، تسهیلات و برنامه های آتی این بانک خواهد پرداخت. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سپه، محمد کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه در دیدار نوروزی خود با مدیران این […]

تاپ خبر۲۴ : بانک سپه ضمن حضور در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه – فاینکس ۲۰۱۸- به تشریح خدمات، تسهیلات و برنامه های آتی این بانک خواهد پرداخت.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سپه، محمد کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه در دیدار نوروزی خود با مدیران این بانک با بیان اینکه هدف گذاریهای صورت گرفته طی سالیان گذشته از سوی مقام معظم رهبری در عرصه اقتصادی همچون توجه به اقتصاد مقاومتی؛ تقویت تولید و حمایت از محصولات ایرانی حلقه های یک زنجیره هستند افزود: بانک سپه همچون گذشته تمام تلاش خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و به اجرا درآمدن اهداف دولت محترم بکار خواهد گرفت.
رییس هیأت مدیره بانک سپه رتبه اول این بانک در فعالیتهای ارزی طی دو سال گذشته و پس از رفع تحریمهای ظالمانه را از دیگر موفقیتهای چشمگیر این بانک در عرصه بین المللی برشمرد و گفت: در عرصه داخلی نیز در اکثر شاخصها، بانک سپه جزو بهترین بانکهای کشور قرار گرفته است.
شایان ذکر است یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۸ ) از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.