تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر از حمایت این بانک از فعالان اقتصادی خبر داد و تصریح کرد: بانک شهر با برنامه‌های متنوع، حمایت از فعالان اقتصادی را در دستور کار خود قرار دارد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از گزارش مدیریت امور ارتباطات و روابط‌عمومی، دکتر حسین محمد‌پورزرندی با اشاره به لزوم حمایت بانک […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر از حمایت این بانک از فعالان اقتصادی خبر داد و تصریح کرد: بانک شهر با برنامه‌های متنوع، حمایت از فعالان اقتصادی را در دستور کار خود قرار دارد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از گزارش مدیریت امور ارتباطات و روابط‌عمومی، دکتر حسین محمد‌پورزرندی با اشاره به لزوم حمایت بانک شهر از فعالیت‌های اقتصادی اظهار کرد: سرعت، صحت و دقت در فعالیت‌های بین‌المللی و ارزی، از جمله انتظارات مهم فعالان اقتصادی برای انجام طرح‌های اقتصادی است که در این راستا مجوزهایی برای تسریع در فعالیت‌های ارزی و بین‌المللی از سوی این بانک دریافت شده است.
وی افزود: در بخش دیگری از فعالیت‌ها، بانک شهر در نظر دارد اقدام به خدمات‌دهی در محل کار این فعالان اقتصادی را آغاز کند و در بعضی موارد با استقرار کیوسک‌های سیار در برخی مجتمع‌ها، فعالیت صاحبان صنایع و تجارت را تسهیل کند.
پورزرندی خاطرنشان کرد: بانک شهر به عنوان یک مرکز مالی، پاسخگوی نیاز فعالان صنعتی در محل کار آنها در آینده نزدیک خواهد بود.
مدیرعامل بانک شهر، رضایتمندی مشتریان و تکریم ارباب‌رجوع را از اولویت‌های مهم این بانک دانست و افزود: معتقد هستیم که تامین‌کنندگان منابع مالی بانک‌ها شهروندان هستند که نقش اساسی را در رشد و رونق بانک ایفاء می‌کنند و از این رو بانک شهر وظیفه خود می‌داند که اخلاق، رفتار و کردار را در ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مشتریان مورد توجه قرار دهد.
به گفته پورزرندی، تلاش بانک شهر بر آن است تا شهروندان در شهر و محل زندگی خود، مشارکت این بانک در پروژه‌های عمرانی را به طور ملموس شاهد باشند و از خدمات حاصل از این پروژه‌ها همانند احداث پل، پارک، کتابخانه و … استفاده کنند و در چنین شرایطی است که می‌توان شاهد افزایش میزان رضایتمندی شهروندان بود.