تاپ خبر۲۴ : مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: در بانکداری نوین، بانکدار باید به دنبال مشتری باشد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده امروز چهارشنبه در جریان بازدید از اداره امور شعب شرق تهران و شعبه میدان امام حسین (ع) با تاکید بر اینکه نظام […]

تاپ خبر۲۴ : مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: در بانکداری نوین، بانکدار باید به دنبال مشتری باشد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده امروز چهارشنبه در جریان بازدید از اداره امور شعب شرق تهران و شعبه میدان امام حسین (ع) با تاکید بر اینکه نظام جدید بانکداری در دنیا، مشتری محور طراحی شده است، افزود: دیگر دوره این که بانکدار در شعبه بنشیند و مشتری به آن مراجعه کند، تمام شده است.

وی اظهار کرد: بانک ملی ایران نیز در استراتژی خود مشتری مداری را سرلوحه قرار داده و به دنبال معرفی محصولات و خدمات نوین خود به مشتریان است.

حسین زاده با تاکید بر اینکه خدمات ارزی، اعتبارات اسنادی و ضمانتنامه ها باید به درستی برای مشتریان بزرگ تشریح شود، افزود: رونق اقتصادی بازار باید اثر خود را در نظام بانکداری نمایان کند و یکی از این نمودها می تواند در حوزه ال سی داخلی باشد.

وی با اشاره به اینکه خرید دین یکی از خدمات مهم و مورد نیاز بازاریان است، ادامه داد: بانک ملی ایران دستورالعمل ویژه ای به این منظور تهیه کرده که شعب باید به دنبال پیاده سازی آن باشند.

به گفته حسین زاده، مشتریان بزرگ بانک ملی ایران اکنون زیادند و تلاش کارکنان بانک باید حفظ آنها باشد.

وی همچنین طرح مدیر خدمات ویژه را یکی از مهمترین اقدامات بانک برای خدمت رسانی به مشتریان دانست و گفت: این طرح می تواند علاوه بر حفظ مشتریان قدیمی، مشتریان جدید را نیز به بانک جذب کند.

حسین زاده محصولات متنوع و خوش رفتاری کارکنان را از مهمترین عوامل جذب مشتری دانست و خاطرنشان کرد: مدل های کسب و کار جدیدی در بانک طراحی شده که برای مشتریان بسیار جذاب است. این مدل ها به صورت پایلوت عملیاتی شده و نتایج مطلوبی هم داشته است.

وی سامانه بام را یکی از بهترین خدمات بانک در راستای مشتری مداری اعلام کرد و گفت: خوشبختانه اقبال عمومی به این سامانه خوب بوده و البته افزایش استفاده از آن هم به نفع مشتری و هم به نفع بانک است.

در حاشیه این بازدید، مدیرعامل بانک ملی ایران با تعدادی از همکاران و مشتریان حاضر در شعبه و نیز مسئولان اداره امور شعب شرق تهران به گفت و گو پرداخت