تاپ خبر۲۴: مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل پیشین و جدید بانک ایران زمین با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد، در ساختمان مرکزی بانک برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ایران زمین ، علی آعبداله ریاست هیأت مدیره بانک ایران زمین در جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل پیشین […]

تاپ خبر۲۴: مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل پیشین و جدید بانک ایران زمین با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد، در ساختمان مرکزی بانک برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ایران زمین ، علی آعبداله ریاست هیأت مدیره بانک ایران زمین در جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل پیشین و جدید ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای هاشمی مدیرعامل سابق در طول زمان تصدی این پست اظهار داشت: هاشمی در شرایط بسیار حساسی سکان مدیریت بانک را برعهده گرفت و با مدیریت مطلوب ایشان بانک حرکت رو به رشدی را در یک سال گذشته تجربه کرد.
آعبداله همچنین با تشریح برنامه‌های سال جاری بانک عنوان کرد: مهمترین برنامه های بانک در سال جاری افزایش کیفیت خدمات، مشتری مداری و تقویت بانکداری الکترونیک خواهد بود.
وی افزود: با مصوبه هیأت مدیره و مجمع عمومی، درصدد افزایش دو برابری سرمایه بانک به منظور حضور گسترده‌تر در بازارهای مالی خواهیم بود.
در ادامه سید محسن هاشمی مدیرعامل سابق بانک ضمن تبریک به مدیرعامل جدید از همراهی هیئت مدیره، مدیران و پرسنل بانک در طول دوران مدیرعاملی تشکر کرد و گفت: تجربیات مثبت کار با همکاران به ویژه در حوزه کار تیمی منسجم و همدلانه را هرگز فراموش نمی کنم و امیدوارم با تلاشهایی که در آینده صورت می‌گیرد به زودی شاهد رشد و موفقیت بیش از پیش بانک ایران زمین باشیم.
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین با تشکر از هاشمی مدیرعامل سابق برای ایشان آرزوی موفقیت نمود و گفت: سید محسن هاشمی زحمات و خدمات زیادی را برای بانک ایران زمین کشیده اند و ایشان جزو سرمایه های سیستم بانکی هستند و بانک ایران زمین همیشه ایشان را در کنار خود خواهد داشت و از مشورت ها عالمانه وی بهره مند خواهد بود.
پورسعید با تشریح رقابت سنگین در نظام بانکی کشور اظهار داشت: شرایط نظام بانکی کشور به گونه‌ای است که برای رقابت و حضور فعال در آن باید ضمن برنامه ریزی و تکیه بر پتانسیل نیروهای انسانی توانمند، شرایطی را فراهم کرد تا بانک سهم خود را از بازار مالی کشور افزایش دهد.
وی دستیابی به اهداف و برنامه های عالیه بانک را مستلزم کار تیمی منسجم همه مدیران وهمکاران ستاد وشعب دانست و گفت: همه مدیران و مسئولین شعب به نوعی مدیر عامل بانک هستند و باید نقش مهم و حیاتی خود را در راهبری و مدیریت و هدایت کارکنان در جهت حرکت هدفمند و اثربخش و نتیجه گرا به خوبی ایفا کنند.