تاپ خبر۲۴ : به میزبانی بانک ملی ایران، نشست مشترک معاونان، نمایندگان و مشاوران امور مجلس سازمان های تابعه وزارت اقتصاد با حضور مدیر عامل این بانک و معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصاد و دارایی برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده […]

تاپ خبر۲۴ : به میزبانی بانک ملی ایران، نشست مشترک معاونان، نمایندگان و مشاوران امور مجلس سازمان های تابعه وزارت اقتصاد با حضور مدیر عامل این بانک و معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل این بانک در این نشست از برگزاری این جلسات مشترک استقبال کرد و افزود: پیگیری و ادامه روند این نشست ها و هم اندیشی ها در راستای هم افزایی، همگرایی و اتخاذ رویه های یکپارچه برای پیشبرد اهداف مشترک بین بدنه وزارت امور اقتصادی ودارایی و سازمان های تابعه با نمایند گان مجلس نقش بسزا و حائز اهمیتی دارد.
اسماعیل جلیلی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این نشست با بیان این که تعامل مجلس و وزارت اقتصاد به حل مشکلات اقتصادی کشور کمک می کند، بر لزوم تعامل دستگاه ها و سازمان های تابعه این وزارت با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
وی گفت: معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی تلاش دارد رویه تعاملی را بین نمایندگان مجلس با مجموعه اجرایی که در نهادهای اقتصادی به فعالیت می‌پردازند، بیش از پیش فراهم کند.
جلیلی با عنوان این که بانک ها و بیمه ها نیز باید ارتباط موثری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته باشند، اظهار کرد: هرچه فاصله بین حوزه اجرا و واقعیت های عرصه اقتصادی جامعه و نظام قانونگذاری کمتر شود، می توان سرعت بیشتری به فعالیت های اقتصادی کشور داد.
شایان ذکر است در این جلسه، در خصوص راهکارهای تعامل و همکاری بیشتر بین معاونان، نمایندگان و مشاوران امور مجلس بانک ها، بیمه ها و دیگر سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز بحث و تبادل نظر شد. 
این جلسات به صورت دوره‌ای به منظور اطلاع از آخرین وضعیت عملکرد هریک از معاونان، نمایندگان و مشاوران امورمجلس سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار می شود.