تاپ خبر۲۴:ارایه خدمات مطلوب، متنوع و گسترده بانک صادرات ایران به مشتریان موجب استقبال گسترده آنان از جشنواره خدمات الکترونیکی شده است. «جشنواره خدمات الکترونیک» در پاسخ به همراهی و مشارکت مشتریان و دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب از ابتدای شهریورماه آغاز شده است که براساس آن به استفاده کنندگان از خدمات نوین این […]

تاپ خبر۲۴:ارایه خدمات مطلوب، متنوع و گسترده بانک صادرات ایران به مشتریان موجب استقبال گسترده آنان از جشنواره خدمات الکترونیکی شده است.

«جشنواره خدمات الکترونیک» در پاسخ به همراهی و مشارکت مشتریان و دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب از ابتدای شهریورماه آغاز شده است که براساس آن به استفاده کنندگان از خدمات نوین این بانک به قید قرعه و بر حسب امتیاز کسب شده جوایزی ارزنده‌ اعطا و از آنها تقدیر خواهد شد.

گزارش­ عملکرد این بانک در بخش فن­آوری اطلاعات بیانگر رشد ۱۲ درصدی تعداد تراکنش‌های انجام شده  از طریق پایانه‌های فروشگاهی در شهریورماه نسبت به ماه قبل بوده‌ است و در این میان استانهای کردستان، گیلان و خراسان رضوی بیشترین رشد تراکنش را به ثبت رسانده‌اند. همچنین طی یک ماه اخیر بیش از ۷۰۰ هزار کارت الکترونیکی صادر شده و بخش دریافت دستگاه‌های رمزیاب ۱۳۵ درصد رشد را نشان می‌دهد همچنین عملکرد پایانه‌های داخلی شعب نیز  رشد ۲۲ درصدی از لحاظ مبالغ جا به جا شده داشته است و تعداد کاربران همراه بانک صادرات ایران در ماه شهریور به میزان ۴۷ درصد رشد نسبت به مردادماه نشان می‌دهند.

شایان ذکر است این بانک با جمع‌بندی میزان امتیازبندی استفاده کنندگان از خدمات الکترونیکی نظیر اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، پایانه‌های فروش و خودپرداز و انجام قرعه کشی، جوایزی ارزنده شامل خودرو مگان، پژو ۲۰۷، تبلت، لپ تاپ گوشی تلفن همراه هوشمند و هزاران جایزه نقدی به برندگان اعطا می نماید.