تاپ خبر۲۴: ایسوس برنده ۵ جایزه نو آوری از نمایشگاه CES 2016 گردید. نمایشگاه CES معروف ترین نمایشگاه در زمینه الکترونیک در دنیا می باشد و ایسوس توانست به مانند سال ها گذشته چندین جایزه نو آوری این نمایشگاه را از آن خود نماید. نمایشگاه CES معروف ترین نمایشگاه در زمینه الکترونیک در دنیا می […]

تاپ خبر۲۴: ایسوس برنده ۵ جایزه نو آوری از نمایشگاه CES 2016 گردید.

نمایشگاه CES معروف ترین نمایشگاه در زمینه الکترونیک در دنیا می باشد و ایسوس توانست به مانند سال ها گذشته چندین جایزه نو آوری این نمایشگاه را از آن خود نماید.

نمایشگاه CES معروف ترین نمایشگاه در زمینه الکترونیک در دنیا می باشد و هر ساله در اولین ماه از سال میلادی در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود. تمامی کمپانی های معتبر دنیا در زمینه محصولات الکترونیک و همچنین محصولات وابسته به آن در این نمایشگاه حضور دارند و معمولا محصولات و فن آوری های جدید خود و حتی سال های آینده و محصولات مفهومی خود را در این نمایشگاه به نمایش می گذارند.

ایسوس یکی از شرکت هایی است که هر ساله در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته و همیشه با دست پر وارد نمایشگاه CES شده است و طرفداران خود و منتقدین را غافلگیر می نماید. یکی از بخش های مهم نمایشگاه CES جایزه نو آوری می باشد که هر سال به محصولات برتر در این زمینه اهدا می شود. جایزه ای که معیار های بسیار سختی برای آن در نظر گرفته شده و دریافت آن بسیار مشکل می باشد. مهمترین جوایز شامل محصولات به شرح زیر می باشد:

در زمینه سخت افزار های کامپیوتری و قطعات: ROG G752

بازی و سرگرمی : ROG GT51

ROG G752

ROG G752 یکی از قویترین نوت بوک های مخصوص بازی در دنیا می باشد که تا کنون توسط ایسوس عرضه شده است. این مدل به نسل ششم پردازنده های Core i 7 اینتل و کارت گرافیک NVidia GTX 980M مجهز می باشد. همچنین این مدل مجهز به نسل چهارم حافظه ها، یعنی DDR 4 می باشد و کاربر می تواند تا ۶۴ گیگابایت حافظه برروی این دستگاه نصب نماید.ROG G752 به مانند دیگر محصولات خانواده ROG از طراحی مخصوص بهره می برد. برای اولین بار ایسوس از دو رنگ Armor Titanium و Plasma Copper در طراحی این نوت بوک استفاده نموده است که جلوه ای خاص و در عین حال با شکوه را به این دستگاه بخشیده است.

از دیگر نو آوری های به کار رفته در این نوت بوک سیستم خنک کننده موسوم به Vapor Chamber می باشد. در این سیستم که بر پایه تقطیر طراحی شده است ،کلیه قطعات به سرعت خنک شده و گرمای کمتری در دستگاه احساس می شود. با توجه به پردازنده بسیار حرفه ای که قاعدتا گرمای زیادی تولید می نماید و کارت گرافیک این دستگاه، این سیستم خنک کننده یکی از نقاط قوت ROG G752 می باشد و این اولین بار است که در دنیا چنین سیستم خنک کننده ای برای محصولات کامپیوتری استفاده شده است. ایسوس در این نوت بوک از صفحه کلید با طراحی ارگونومیک که مطابق طراحی بدن انسان طراحی شده است ،استفاده نموده است.

ROG GT51

GT51 یک کامپیوتر رو میزی مخصوص بازی های کامپیوتری می باشد که به معنای واقعی کلمه کارایی در بازی های کامپیوتر می باشد. این دستگاه از طراحی جذاب و ویژگی های حرفه ای مخصوص گیمر ها بهره می برد. این دستگاه از سیستم خنک کننده مایع به همراه نسل ششم از پردازنده های Core i 7 اینتل بهره می برد. همچنین کاربر می تواند به راحتی با قابلیت Turbo Gear سیستم خود را اورکلاک نماید بدون آنکه نیاز به راه اندازی مجدد سیستم داشته باشد.GT51 از دو کارت گرافیک بسیار قدرتمند GTX Titan X که به صورت SLI چینش شده است بهره می برد و به راحتی از پس اجرای بازی های کامپیوتری حتی در چند صفحه نمایش با کیفیت ۴k ،بر می آید.

این سیستم مجهز به ۲ کارت SSD 512GB M.2 PCIE Gen3 می باشد که سرعت بسیار فوق العاده ای را در زمینه انتقال اطلاعات در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این سیستم از ۶۴GB حافظه RAM از نوع DDR4 پشتیبانی می نماید. سیستم خنک کننده ROG GT51 بسیار حرفه ای می باشد ، به طوریکه ۱۲ مجرای هوا به منظور جریان بهتر هوا در نظر گرفته شده است. افزون بر این سیستم خنک کنده مایع می باشد که علاوه بر کارایی بالا از صدای بسیار کمی برخوردار می باشد.

در بدنه GT51 تعدادی نور از نوع LED موجود می باشد. اما نکته جالب در مورد این سیستم نوری قابلیت تغییر رنگ نور تا ۸ میلیون رنگ می باشد که کاربر به راحتی می تواند با نرم افزار مخصوص ایسوس رنگ مورد نظر خود را انتخاب نماید.