تاپ خبر۲۴: در پی استقبال مشتریان از خدمات سامانه همبانک صادرات ایران تعداد تراکنش های این سامانه در سال ٩۴ بالغ بر ٨۵ میلیون مورد بوده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، گزارش های استخراجی در خصوص عملکرد سامانه همبانک صادرات ایران نشان دهنده رشد ٢٠ درصدی تعداد […]

تاپ خبر۲۴: در پی استقبال مشتریان از خدمات سامانه همبانک صادرات ایران تعداد تراکنش های این سامانه در سال ٩۴ بالغ بر ٨۵ میلیون مورد بوده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، گزارش های استخراجی در خصوص عملکرد سامانه همبانک صادرات ایران نشان دهنده رشد ٢٠ درصدی تعداد تراکنش های این سامانه در بازه زمانی یاد شده نسبت به مدت مشابه در سال بیشتر بوده است.
این سامانه بدون نصب نرم افزار خاص برای تمامی مدل های گوشی قابل استفاده است و سهولت دسترسی برای کاربران را فراهم می آورد.
امنیت، سرعت بالا و همچنین رایگان بودن از جمله مزیت های این سامانه است.
بر اساس گزارش، مشتریان این بانک که دارای سیم کارت های اپراتورهای مختلف می باشند در همه نقاط کشور می توانند با شماره گیری #٧١٩* از خدماتی چون: اطلاع از مانده کارت و سه گردش آخر کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری، پرداخت قبوض و مدیریت کارت ها، آسان تر و سریع تر از سایر درگاهها بهره مند گردند. استفاده از این سامانه علاوه بر سرعت و دقت بالا، کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری و صرفه جویی در وقت را به همراه خواهد داشت.