تاپ خبر۲۴: در مراسمی با حضور بزرگان و نام آوران ورزش کشور، کاپ قهرمانی لیگ برتر والیبال به تیم بانک سرمایه اهدا شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، در مراسمی که به منظور بدرقه تیم ملی والیبال به مسابقات انتخابی المپیک و اهدای کاپ به تیم های اول تا […]

تاپ خبر۲۴: در مراسمی با حضور بزرگان و نام آوران ورزش کشور، کاپ قهرمانی لیگ برتر والیبال به تیم بانک سرمایه اهدا شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، در مراسمی که به منظور بدرقه تیم ملی والیبال به مسابقات انتخابی المپیک و اهدای کاپ به تیم های اول تا سوم لیگ برتر والیبال برای سال ۱۳۹۴، یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست، برگزار شد، کاپ قهرمانی سوپرلیگ والیبال با حضور دکتر گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک و دکتر داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال به تیم بانک سرمایه اهدا شد.
در این مراسم، دکتر داورزنی در سخنانی ضمن تشکر از بانک سرمایه بابت سرمایه گذاری در امر ورزش، قهرمانی تیم والیبال این بانک در اولین حضور خود در لیگ برتر والیبال را شایسته تقدیر دانست.
شایان ذکر است نقی نائیجی، مدیر عامل باشگاه بانک سرمایه، و مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال این بانک، به نمایندگی از بانک سرمایه در این مراسم حضور داشته و کاپ قهرمانی را دریافت نمودند.