تاپ خبر۲۴: لوح فشرده ویژه ماه محرم و نکوداشت مقام والای شهدای کربلا تحت عنوان “هفتاد و سومین نفر” با حمایت شرکت «نگین گردشگری ایرانیان»، از شرکت‌های عضو گروه مالی گردشگری، منتشر شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، این محصول فرهنگی که مضامین عاشورایی و مرثیه‌خوانی حضرت سیدالشهدا و هفتاد […]

تاپ خبر۲۴: لوح فشرده ویژه ماه محرم و نکوداشت مقام والای شهدای کربلا تحت عنوان “هفتاد و سومین نفر” با حمایت شرکت «نگین گردشگری ایرانیان»، از شرکت‌های عضو گروه مالی گردشگری، منتشر شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، این محصول فرهنگی که مضامین عاشورایی و مرثیه‌خوانی حضرت سیدالشهدا و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش را به شکلی نفیس و با در نظر گرفتن نیازهای فرهنگی جامعه مورد توجه قرار داده است، ادای دینی به حماسه‌آفرینان کربلا با تأکید بر نگاه فرهنگی حاکم بر واقعه شهادت امام حسین(ع) و یارانش تلقی می‌شود و شرکت نگین گردشگری ایرانیان، در راستای عمل به وظایف خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، اقدام به حمایت از تولید این اثر نفیس کرده است.
نمایش عاشورایی “هفتاد و سومین نفر” با اجرای حامد بهداد ، بهروز رضوی و همچنین هنرمندی شهاب حسینی و نویسندگی یاسین حجازی و کارگردانی رضا اقتصادی تهیه شده است .
گفتنی است حمایت از محصولات فرهنگی و ملی و ایفای نقش در حوزه‌های آمیخته با فرهنگ اسلامی- ایرانی، همواره از دغدغه‌ها و اولویت‌های نهادهای اقتصادی گروه مالی گردشگری است و پیش از این هم موارد متعددی از این حمایت‌ها با هدف ترویج شعائر دینی و بزرگداشت رخدادهای مهم ملی صورت گرفته است.