تاپ خبر۲۴: معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از ارائه خدمات بانکی به جانبازان و معلولان خبر داد و افزود: در این راستا تجهیزات ویژه در این بانک پیش‌بینی شده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر علیرضا آذری با اشاره به اقدامات بانک شهر در ارائه خدمات بانکی […]

تاپ خبر۲۴: معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از ارائه خدمات بانکی به جانبازان و معلولان خبر داد و افزود: در این راستا تجهیزات ویژه در این بانک پیش‌بینی شده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر علیرضا آذری با اشاره به اقدامات بانک شهر در ارائه خدمات بانکی به اقشار کم توان جسمی اظهار کرد: در راستای تسهیل در استفاده معلولان، جانبازان و نابینایان از خدمات بانکی، بانک شهر تجهیزات و ملزوماتی را ویژه این عزیزان در سطح شعب و باجه‌های خود در نظر گرفته است.
وی افزود: به این منظور، در شعبه مقدس اردبیلی تهران، پنل گویای نابینایان که با خط بریل نگاشته شده و دارای پیام خوش‌آمدگویی و توضیحات بانکی و پنلی در رابطه با موقعیت باجه‌هاست، نصب شده است.
آذری خاطرنشان کرد: به این ترتیب، روشندلان از طریق کفپوش‌های نقطه‌ای و خطی راهنمایی می‌شوند و می‌توانند خدمات بانکی موردنظر خود را با سهولت بیشتری دریافت کنند.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر تصریح کرد: همچنین در شعبه فردیس کرج نیز با توجه به بازسازی و نوسازی شعبه و افزایش سطح و فضای آن، برای سهولت در تردد شهروندان معلول و نابینا و عبور صندلی چرخدار، یک فضای رمپ(شیب) پیش‌بینی شده است تا عبور صندلی چرخدار از آن به آسانی صورت گیرد.
آذری افزود: شعب پیروزی، ولیعصر- میدان ونک، میدان فردوسی و ستارخان تهران نیز با نصب تجهیزات به این منظور مناسب‌سازی شده است.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات بانک شهر در این حوزه در سایر شهرها نیز گفت: از لحاظ ملکی شرایط امکان نصب تجهیزات و ملزومات به منظور سهولت و راهنمایی معلولان و نابینایان در شعب بلوار سجاد مشهد، میدان ۲۰بهمن تبریز، حکیم، جابرانصاری و جهان‌نما در اصفهان، بین‌الحرمین، بلوار پاسداران و بلوار آزادی در شیراز، سمنان، شهید بابایی و طالقانی قزوین و اهواز، ایجاد شده است.