تاپ خبر۲۴: معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهرگفت: ارائه خدمات متنوع در حوزه بانکداری شرکتی با هدف ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان در دستور کار این بانک قرار دارد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محسن امیری با تاکید بر اهمیت نقش بانکداری شرکتی، اظهار کرد: گام های […]

تاپ خبر۲۴: معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهرگفت: ارائه خدمات متنوع در حوزه بانکداری شرکتی با هدف ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان در دستور کار این بانک قرار دارد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محسن امیری با تاکید بر اهمیت نقش بانکداری شرکتی، اظهار کرد: گام های اولیه راه اندازی بانکداری شرکتی مشخص می کند که پس از طراحی و ایجاد زیرساخت های لازم ، گام بعدی ، طراحی و انجام اقدامات اجرایی در ابعادی است که ارتباط مستقیم با مشتری و نیازهای او دارند . این گام در حقیقت محتوای اصلی تشکیل بانکداری شرکتی است .
امیری، گسترش و تنوع ارائه خدمات به شرکت ها از ابتدای سالجاری را از جمله گام های برداشته شده در این زمینه دانست و افزود: در بانکداری شرکتی علاوه بر خدمات، تسهیلات، تعهدات ، مدیریت دریافت‌ها و پرداخت‌ها خدماتی چون مدیریت ریسک، مدیریت نقدینگی و برخورداری از امکان استفاده از خدمات مالی غیر بانکی نظیر بیمه ، صرافی ، کارگزاری و … برای مشتریان فراهم خواهد شد.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر در ادامه، لازمه موفقیت در بانکداری نوین را توسعه فضاهای رقابتی عنوان کرد و گفت: بانکداری شرکتی موفق، تلاشی فراگیر برای تمرکز بر نیازهای مشتریان شرکتی است که از سویی کاهش هزینه‌های عملیاتی بانک شهر و افزایش بلندمدت بهره وری بانک و مشتریان را نیز به دنبال خواهد داشت.