تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد: یکی از برنامه های مهم امسال بانک ملی ایران، توسعه اشتغال در کشور با حمایت از صنایع کوچک، متوسط ، طرح های نیمه تمام و افزایش ظرفیت فعالیت واحدهای تولیدی است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران ، محمدرضا حسین زاده که همزمان […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد: یکی از برنامه های مهم امسال بانک ملی ایران، توسعه اشتغال در کشور با حمایت از صنایع کوچک، متوسط ، طرح های نیمه تمام و افزایش ظرفیت فعالیت واحدهای تولیدی است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران ، محمدرضا حسین زاده که همزمان با سفر هیات دولت به استان آذربایجان غربی در راس هیاتی متشکل از برات کریمی عضو هیات مدیره و تعدادی از مدیران بانک ملی ایران در جمع مسئولان و کارکنان اداره امور شعب استان آذربایجان غربی سخن می گفت، ضمن تبریک سفر رئیس جمهور محترم و هیات دولت به این استان ابراز داشت: قطعاً این سفر بسیار پربرکت و پرمیمنت برای مردم منطقه و توسعه و شکوفایی استان خواهد بود.
وی با تقدیر از تلاش های موثر مدیران و کارکنان اداره امور شعب استان آذربایجان غربی و اشاره به کسب رتبه برتر این اداره امور شعب در زمینه عملکردی ابراز امیدواری کرد، همین تلاش و جدیت برای پیشرفت امور بانک ادامه یابد.
حسین زاده با ابراز خرسندی از سفر به استان آذربایجان غربی گفت: خیلی خوشحالم که اولین سفر من در مسئولیت جدید به این استان می باشد ، برای مردم این استان احترام ویژه ای قائل هستم چون مردمان این استان از ریشه تاریخی و فرهنگی غنی برخوردار می باشند .
وی با عنوان اینکه من خدمتگزار تمامی همکاران بانک هستم، تاکید کرد: اعتماد وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی به خانواده بانک ملی ایران به جهت مسئولیت جدیدی که بر عهده یکی از کارکنان این بانک گذاشته شده است، برای همه اعضای بانک ملی ایران یک ارزش محسوب می شود.
حسین زاده با بیان اینکه تمامی همکاران باید خود را در برابر مشتریان نماینده مدیرعامل بدانند و متناسب با این جایگاه تصمیم گیری کنند، گفت: ما در بانک ملی ایران فعالیت می کنیم و چون بانک ملی ایران بزرگ است پس ما هم باید بزرگ فکر کنیم،برنامه های بلندپروازی داشته باشیم