تاپ خبر۲۴:با توجه به خسارات سیل آبانماه سال جاری در استان ایلام به برخی از صنایع این کشور، بانک صنعت و معدن برای واحدهای خسارت دیده که با بهره‏مندی از تسهیلات این بانک مشغول به فعالیت هستند یکسال تنفس اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‏رسانی بانک صنعت و معدن، این خبر در دیدار مدیران ارشد […]

تاپ خبر۲۴:با توجه به خسارات سیل آبانماه سال جاری در استان ایلام به برخی از صنایع این کشور، بانک صنعت و معدن برای واحدهای خسارت دیده که با بهره‏مندی از تسهیلات این بانک مشغول به فعالیت هستند یکسال تنفس اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‏رسانی بانک صنعت و معدن، این خبر در دیدار مدیران ارشد بانک صنعت و معدن با مروارید، استاندار ایلام و جمعی از مدیران واحدهای صنعتی استان در نامه‏ای از سوی مدیرعامل بانک صنعت و معدن به این مقام استانی اعلام شد.
استاندار استان ایلام، ضمن قدردانی از بانک صنعت و معدن و این اقدام در خور تحسین گفت: بیشترین همراهی و همکاری شبکه بانکی در استان ایلام با صنعتگران از سوی این بانک صورت می‎گیرد و نگاهی به تسهیلات اعطا شده به این استان نشان می‏دهد که بانک صنعت و معدن همواره در جایگاه اول قرار دارد.
فروتن، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان ایلام نیز حرکت مزبور را بسیار مفید و ارزشمند دانسته و آن را شایسته قدردانی توصیف کرد.
وی افزود: بانک صنعت و معدن همواره درحمایت از صنایع استان پیش‏قدم بوده و موضوع تنفس دادن هم در همین راستا انجام گرفته و از ارزش زیادی برخوردار است، زیبا بود اگر این اتفاق به صورت کامل از سوی شبکه بانکی انجام می‏شد ولی متاسفانه علیرغم پیگیری‏هایی که کردیم این اتفاق نیفتاد و تنها بانک صنعت و معدن بود که حاضر به انجام این اقدام ارزشمند شد.
نصیری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام نیز با بیان اینکه عملکرد بانک صنعت و معدن در سالهای اخیر در استان ایلام بی‏نظیر بوده است تصریح کرد: این بانک عملکرد مثبتی داشته و با بهره‏برداری از طرح‏های بزرگ و متوسطی که در این استان روی آنها سرمایه‏گذاری کرده و به سرعت درحال اجرا می‏باشد چهره استان را تغییر خواهد داد.
وی افزود : از بابت تنفسی که به خاطر مشکلات ایجاد شده سیل اخیر به صنایع دریافت کننده تسهیلات از بانک صنعت و معدن داده شده باید بگویم که این کار خوبی است که سبب می‏شود تا صنایع آسیب جدی نبینند و ورشکسته نشوند.جای تشکر ویژه دارد که این بانک نسبت به بانکداری رویکردی نوین دارد.
دارایی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‏های صنعتی ایلام با اشاره به نگاه عمیق و رو به پیشرفت بانک صنعت و معدن به صنایع کشور تاکید کرد: این بانک همواره از صنایع استان حمایت کرده‎ و این یک سال تنفسی هم که برای بازپرداخت تسهیلات به صنایع داده‏اند بسیار کمک شایانی بوده که به خاطر آن از بانک صنعت و معدن تشکر می‏کنم.
وی افزود : این همراهی باعث می‏شود که صنایع آسیب دیده بتوانند بازسازی شوند و ما امیدواریم در آینده شاهد اعطای تسهیلات این بانک برای ایجاد واحدهای جدید باشیم.
گفتنی است مقرر شد که به منظور مساعدت به واحدهای واجد شرایط، موضوع در کارگروهی متشکل از معاون استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، رئیس اتاق بازرگانی و رئیس شعبه استان بانک صنعت و معدن بررسی و پس از تایید استاندار ایلام در خصوص امهال دیون حداکثر به مدت یک سال اقدام شود.