تاپ خبر۲۴: در چهارمین دوره آیین معرفی و تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی، «بانک آینده» با توجه به ارزیابی عملکردش بر اساس شاخص‌های سرآمدی تعالی روابط‌عمومی و با نظر هیأت داوران، موفق به کسب «تندیس زرین» شد. چهارمین دوره آیین معرفی سرآمدان روابط‌عمومی با حضور استادان، متخصصان، صاحب‌نظران و کارشناسان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی، ۳۱ تیرماه […]

تاپ خبر۲۴: در چهارمین دوره آیین معرفی و تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی، «بانک آینده» با توجه به ارزیابی عملکردش بر اساس شاخص‌های سرآمدی تعالی روابط‌عمومی و با نظر هیأت داوران، موفق به کسب «تندیس زرین» شد.
چهارمین دوره آیین معرفی سرآمدان روابط‌عمومی با حضور استادان، متخصصان، صاحب‌نظران و کارشناسان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی، ۳۱ تیرماه سال جاری در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.
در این دوره، «روابط‌عمومی بانک آینده»، به‌دلیل فعالیت‌های صورت پذیرفته در راستای تعالی‌گری و طی مسیر سرآمدی و تلاش در جهت برقراری ارتباط مؤثر درون‌ و برون‌سازمانی با مخاطبان، شایسته تقدیر شناخته شد و تندیس زرین سرآمدی به آقای دکتر محمود ترابیان، مدیر امور روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی بانک آینده اهدا گردید.
شایان ذکر است؛ دبیرخانه این همایش، با هدف سوق دادن روابط‌عمومی‌های کشور به‌سمت سرآمدی، ارتقای کیفیت فعالیت‌ها و انطباق آن‌ها با استانداردهای یک روابط‌عمومی سرآمد در ابعاد «ساختاری»، «کارکردی» و «محتوایی»، چهارمین دوره آیین معرفی سرآمدان روابط‌عمومی ایران را برگزار نمود.
گفتنی است؛ روابط‌عمومی بانک آینده، پیش از این در سوّمین دوره معرفی سرآمدان روابط‌عمومی نیز موفق به احراز «نشان تعالی روابط‌عمومی» از سوی هیأت داوران این همایش شده بود.