تاپ خبر۲۴:به دلیل استقبال کم‌نظیر و درخواست علاقمندان، مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد که به ابتکار بانک‌پاسارگاد در حال برگزاری است، تمدید شد. خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: هیات اجرایی و هیات داوران، در پی استقبال بسیار خوب علاقمندان و درخواست […]

تاپ خبر۲۴:به دلیل استقبال کم‌نظیر و درخواست علاقمندان، مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد که به ابتکار بانک‌پاسارگاد در حال برگزاری است، تمدید شد.
خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: هیات اجرایی و هیات داوران، در پی استقبال بسیار خوب علاقمندان و درخواست آنها، مهلت ارسال آثار را به جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد، تا انتهای شهریور ماه ۱۳۹۴ تمدید کرد. رفیعی ادامه داد: تاکنون بیش از ۶۰۳ نفر در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۰۷ فیلم و ۳۵ ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد افزود: به دلیل این استقبال بسیار خوب بانک‌پاسارگاد قصد دارد علاوه بر اهدای جوایز به برگزیدگان این جشنواره، آثار برگزیده و منتخب این عزیزان را نیز خریداری کند. همچنین این بانک در جهت حمایت و ایجاد انگیزه در علاقمندان، پس از اتمام جشنواره و اعلام نتایج، زمینه را برای اکران عمومی آثار برگزیده، در یکی از سالن‌های سینمای تهران، مهیا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف کشف استعدادها و حمایت از هنرمندان و همچنین جلب افکار عمومی نسبت به موضوعات این جشنواره، در ۳ بخش اصلی حفظ محیط‌زیست و منابع‌ ملی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و معرفی یکی از خدمات، محصولات یا ویژگی‌های بانک‌پاسارگاد آغاز به کار کرد. وی در خصوص شرایط آثار ارسالی و جوایز این جشنواره تصریح کرد: زمان آثار ارائه شده نباید بیش از ۱۸۰ ثانیه باشد. همچنین طرح و ایده اثر باید در یک صفحه A4 ارائه شود. به نفرات اول تا سوم در هر بخش به ترتیب تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ ۶۰ میلیون ریال، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ ۴۰ میلیون ریال و تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ ۳۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد. همچنین در بخش جنبی جشنواره به ۳ ایده برتر در هر بخش که امکان ساخت پیدا نکرده‌اند، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.
گفتنی است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۱ و ۸۲۸۹۳۰۳۰-۰۲۱ تماس و یا به سایت www.pasargadfilmfest.irمراجعه فرمایند.