تاپ خبر۲۴: نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تمجید از اقدامات بانک ملی ایران در کمک به ایجاد اشتغال و تولید، تاکید کرد: پس از برجام، نقش بانک ملی ایران در توسعه روابط ارزی و بین المللی بسیار چشمگیر بوده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود پزشکیان با […]

تاپ خبر۲۴: نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تمجید از اقدامات بانک ملی ایران در کمک به ایجاد اشتغال و تولید، تاکید کرد:

پس از برجام، نقش بانک ملی ایران در توسعه روابط ارزی و بین المللی بسیار چشمگیر بوده است.
به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود پزشکیان با اشاره به این که از دیرباز، تشکیل بانک ملی ایران آرزوی مردم ایران بود که با تلاش و از خودگذشتگی مردم محقق شد، افزود: این بانک، سرمایه بزرگ کشور ماست و حفظ و حراست از آن بر همه ما واجب است.

وی ادامه داد: بانک ملی ایران در همه عرصه ها زبانزد بوده و اقدامات توسعه ای آن از ساخت مدرسه، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، کمک به درمان بیماران، ساخت آزاد راه ها و … در همه جای ایران قابل مشاهده است.

پزشکیان به بازدیدش از موزه بانک اشاره کرد و گفت: این موزه از نگاه دقیق در طول شکل گیری و فعالیت بانک حکایت دارد و نشان می دهد چه کارهای ارزشمندی در طول این دوره ها انجام شده است.

وی به ساختار جالب و قابل توجه بانک ملی ایران در طول سال های فعالیتش اشاره کرد و گفت: هر چه به گذشته نگاه می کنیم، ساختارمندی، چارچوب و نظم را در مجموعه بانک ملی ایران می بینیم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که قواعد و چارچوب محکم بانک ملی ایران باید همواره حفظ شود، اظهار کرد: در تاریخچه این بانک می توان زنجیره محکمی از اعتماد، قدرت و صلابت را دید و این باید ادامه یابد.

پزشکیان گفت: در دوره ای که تعداد بانک ها زیاد شده، باید جایگاه بانک ملی ایران را حفظ کنیم و راهی را برویم که بانک ملی ایران بانک اصلی ما شود.