تاپ خبر۲۴: پیکسل‌های خود‌-نور ده، بازتولید دقیق رنگ و ویژگی‌های منحصربه‌فرد موردعلاقه تولید‌کنندگان فیلم، تلویزیون OLED ال‌جی را منتخب کارگردانان هالیوود ساخته است. LG OLED برای تولید تلویزیون OLED برنده جایزه‌ای ویژه در هفتاد و دومین دوره جوایز سالیانه Technology & Engineering Emmy Awards گردید. جایزه تکنولوژی و مهندسی Emmy Awards که از سال ۱۹۴۸ […]

تاپ خبر۲۴: پیکسل‌های خود‌-نور ده، بازتولید دقیق رنگ و ویژگی‌های منحصربه‌فرد موردعلاقه تولید‌کنندگان فیلم، تلویزیون OLED ال‌جی را منتخب کارگردانان هالیوود ساخته است.

LG OLED برای تولید تلویزیون OLED برنده جایزه‌ای ویژه در هفتاد و دومین دوره جوایز سالیانه Technology & Engineering Emmy Awards گردید. جایزه تکنولوژی و مهندسی Emmy Awards که از سال ۱۹۴۸ توسط National Academy of Television Arts & Sciences بنیان‌گذاری شده، همواره به دنبال تجلیل از توسعه و نوآوری در فناوری پخش و تقدیر از تلاش مبتکران برای مشارکتشان در مهندسی تلویزیون بوده است.

این انتخاب بار دیگر نوآوری‌های مستمر ال‌جی برای بهبود و ارتقا تلویزیون برای رسیدن به مشخصات استاندارد استودیویی را برجسته ساخت. تلویزیون‌های OLED ال‌جی به دلیل بازتولید فوق‌العاده دقیق رنگ و کنتراست بی‌نظیرش توسط بسیاری از بهترین استودیوهای تولید بین‌المللی و تهیه‌کنندگان مشهور مورد ارزیابی و تأیید قرارگرفته‌اند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی پردازش ویدیوی بهینه، بهترین کالیبراسیون در این کلاس، و قابلیت استفاده گسترده با پشتیبانی از دامنه وسیعی از فرمت‌های صدا و تصویر را فراهم آورده و ویژگی‌های گوناگون آن به‌طور ویژه برای تأمین نیازهای تولید‌کنندگان حرفه‌ای محتوا توسعه‌یافته ‌است. تلویزیون‌های OLED ال‌جی به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان نمایشگر مرجع توسط استودیوهای اصلی فیلم‌سازی هالیوود و دیگر مراکز پخش محتوا در سراسر جهان مورداستفاده قرارگرفته ‌است.

دقت فوق‌العاده پیکسل‌های خود نور ده و توانایی بازتولید واقعی نظرات خلاقانه کارگردان و ارائه تمامی جزئیات و ریزه‌کاری‌ها، باعث شده OLED ال‌جی به لطف ظرفیت خارق‌العاده در ارائه استانداردهای کیفیت بالای مدنظر جامعه تولید محتوای خلاقانه، به یکی از گزینه‌های محبوب به‌عنوان نمایشگر مرجع تبدیل شود. توانایی بالای رندر حرکات و به همان دقت بازتولید رنگ‌ها، تلویزیون‌های ال‌جی به چشم‌اندازی مشترک در استودیوهای تولید برنامه‌های زنده ورزشی در سراسر جهان تبدیل‌شده‌اند.

تلویزیون‌ OLED ال‌جی همواره موردستایش مصرف‌کنندگان و متخصصان این صنعت بوده و به لطف بهره‌مندی از تکنولوژی پیکسل خود نور ده، کیفیت تصویری فوق‌العاده و بی‌نیاز به ساختار نور پس‌زمینه، با امکان کنترل میزان روشنایی مستقل هر پیکسل را فراهم آورده است. نسبت کنتراست چشمگیر، سیاهی عمیق‌تر، زاویه دید وسیع‌تر و زمان واکنش سریع‌تر تنها برخی از دلایل ادامه رهبری LG OLED در گروه تلویزیون‌های رده‌بالا هستند.

Nam Ho-jun معاون ارشد تحقیق و توسعه شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: ((ما بسیار مفتخریم که تلویزیون LG OLED توسط یکی از مهم‌ترین جوایز صنعت تلویزیون و پخش مورد تصدیق قرارگرفته است. این تقدیر، تأییدی بر این حقیقت است که تلویزیون‌های OLED ما بهترین تجربه تماشای خانگی را ارائه می‌کنند و لذت تماشای برنامه‌های موردعلاقه‌ مصرف‌کنندگان را با همان جزئیات مدنظر سازندگانشان ممکن می‌سازند.))

این تقدیر به دنبال جوایز متعددی که درگذشته به خاطر نوآوری‌های بشمار ال‌جی در حوزه پویا و در حال تغییر تلویزیون‌های هوشمند و متصل UHD، به این شرکت اهداشده بود، کسب‌شده است. به‌تازگی ال‌جی الکترونیکس یک جایزه Technical Emmy برای توسعه و پیاده‌سازی HTML5 جهت خلق تجربه تلویزیونی کامل دریافت کرده بود و همچنین جایزه Engineering Excellence Award را از سوی انجمن حرفه‌ای هالیوود (HPA) برای توسعه ۱D & 3D LUT بر پایه کالیبراسیون CalMAN در سطح سخت‌افزار روی تلویزیون‌های OLED دریافت نمود. درگذشته هم Zenith Electronics LLC از مراکز تحقیق و توسعه ال‌جی در آمریکا جوایز Technical Emmy متعددی را برای تحولات پیشگامانه‌ای همچون اولین ریموت‌کنترل بیسیم تلویزیون، ارائه استانداردهای صنعتی برای تلویزیون‌های استریو و HD، و نمایشگرهای صفحه تخت از آن خودکرده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره تلویزیون‌های LG OLED به سایت www.lg.com مراجعه نمایید.