تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر با تاکید برای ضرورت ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان گفت: امیدواریم با حمایت و همراهی شهرداری‌ها و شهروندان، بانک شهر با ارائه خدمات بهتر در ششمین سالگرد تاسیس خود بتواند رضایتمندی بیشتر شهروندان را کسب کند. به گزارش تاپ خبر ۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر با تاکید برای ضرورت ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان گفت: امیدواریم با حمایت و همراهی شهرداری‌ها و شهروندان، بانک شهر با ارائه خدمات بهتر در ششمین سالگرد تاسیس خود بتواند رضایتمندی بیشتر شهروندان را کسب کند.

به گزارش تاپ خبر ۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به شعار ” نوآوری در خدمت” این بانک گفت: امروز، بانکی موفق است که نوآوری در خدمت داشته باشد و بانک شهر در راستای تحقق این مهم، بانکداری الکترونیک را به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات در دستور کار دارد و در جهت آن حرکت می‌کند.
پورزرندی با اشاره به راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت اظهار کرد: به همین منظور، این پیشخوان‌ها به صورت ۲۴ ساعته برای تسهیل در ارائه خدمات بانکی به شهروندان در تمامی ایام راه اندازی شده است.
مدیرعامل بانک شهر خاطر نشان کرد: همچنین کارت شهروندی نیز با قابلیت ارائه پرداخت‌های بانکی و مدیریت سیستم پول خرد از سوی این بانک فعال شده است که هم اکنون سیستم پذیرندگی آن در حوزه حمل و نقل عمومی تا حدود زیادی راه اندازی شده و در دسترس شهروندان قرار گرفته است.
پورزرندی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ششمین سالگرد تاسیس بانک، گفت: یکی از نقاط قوت ساختار بانک شهر، تعامل و ارتباط تنگاتنگ با شهرداری کلانشهرهاست و با توجه به گستردگی حوزه عملکرد شهرداری‌ها، این تعامل می‌تواند نقش مهمی در ارتقای عملکرد آنها و در نهایت رضایتمندی بیشتر مشتریان و شهروندان داشته باشد.
پورزرندی ابراز امیدواری کرد تا با حمایت و همراهی شهرداری‌ها و شهروندان، بانک شهر در ششمین سالگرد تاسیس خود، بتواند خدمات هرچه بهتری را ارائه دهد و شاهد عمران و آبادانی شهرها به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف خود باشد.