تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک ملت و رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشستی مشترک، بر تقویت همکاری های میان دو سازمان تاکید کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، علی رستگار مدیرعامل بانک ملت در این نشست اعلام کرد که این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک کشور آمادگی دارد تا […]

تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک ملت و رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشستی مشترک، بر تقویت همکاری های میان دو سازمان تاکید کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، علی رستگار مدیرعامل بانک ملت در این نشست اعلام کرد که این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک کشور آمادگی دارد تا در راستای انجام رسالت های اجتماعی خویش در کنار کمیته امداد امام خمینی(ره) در اجرای طرح های مختلف قرار بگیرد.
وی با اشاره به خدمات ویژه ارائه شده از طریق کارت های الکترونیک بانک ملت از جمله پرداخت صدقه، تاکید کرد: طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز با عاملیت این بانک اجرا می شود.
مدیرعامل بانک ملت به شبکه گسترده این بانک در خارج از کشور اشاره کرد و افزود: با همت بلند کارکنان بانک ملت، مراودات بین المللی این بانک در دوران پساتحریم به خوبی انجام خواهد شد.
وی همچنین از ساخت ۶۳ مدرسه، ۱۴ خانه بهداشت، دو خوابگاه دانشجویی، پرداخت بالاترین میزان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، اعطای تسهیلات برای آزادی زندانیان نیازمند و پرداخت وام های درمان بیماری به عنوان بخشی از اقدامات بانک ملت در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی خبر داد و اظهار داشت: بانک ملت با استفاده از زیرساخت های قوی خود می تواند بازوی خوبی برای کمیته امداد باشد همان گونه که تاکنون نیز خدمات زیادی به این کمیته ارائه داده است.
رستگار با تاکید بر این نکته که بانک ملت از طریق بنیاد ملت و در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی خود، در حوزه های مختلف از جمله حفاظت از محیط زیست، ترویج کتابخوانی، مدرسه سازی و آموزش دانش مالی فعالیت های گسترده ای انجام داده است، ادامه داد: این بنیاد می تواند طرح های مشترکی را با کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز به مرحله اجرا درآورد.
پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز با قدردانی از همکاری های بانک ملت با این سازمان، گفت: مددجویان کمیته امداد در بین بانک ها، بیشترین رضایت را از عملکرد شعب بانک ملت دارند.
وی با بیان این نکته که در چهار سال گذشته، ۹۰ هزار فرصت شغلی از سوی بانک ملت در تعامل با کمیته امداد ایجاد شده است، اظهار داشت: در این راستا ۷۵۰ میلیارد تومان از سوی بانک ملت در اختیار مددجویان معرفی شده از سوی این کمیته قرار گرفته است.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: این میزان تسهیلات پرداختی، باعث خودکفایی حدود ۶۰ هزار مددجو و صرفه جویی سالانه ۱۲۰ میلیارد تومان در پرداختی های کمیته امداد شده است.
وی با تاکید بر این نکته که یک چهارم از سهم اشتغال های فعال کمیته امداد امام خمینی(ره) مربوط به بانک ملت است، یادآور شد: امسال نیز بیشترین میزان تسهیلات در بین بانک ها، از سوی بانک ملت به این سازمان اختصاص یافته است.
فتاح با بیان این نکته که بانک ملت بیشترین همکاری را با کمیته امداد داشته و امسال نیز نخستین تفاهمنامه با این بانک منعقد شده است گفت: از محل تسهیلات اعطایی بانک ملت برای اشتغالزایی مددجویان، سرمایه خوبی در این خانواده ها جمع آوری شده به گونه ای که هم اکنون بیش از چهار میلیون و ۶۰۰ هزار دام سبک و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دام سنگین از سوی مددجویان نگهداری می شود.