تاپ خبر۲۴: تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پنجره‌های تشنه»، سفرنامه انتقال ضریح امام حسین (ع) از قم به کربلا، هم‌زمان با ایام اربعین حسینی در کربلای معلی رونمایی می‌شود. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از حوزه هنری، مراسم رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پنجره‌های تشنه» که شامل سفرنامه مهدی قزلی […]

تاپ خبر۲۴: تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پنجره‌های تشنه»، سفرنامه انتقال ضریح امام حسین (ع) از قم به کربلا، هم‌زمان با ایام اربعین حسینی در کربلای معلی رونمایی می‌شود.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از حوزه هنری، مراسم رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پنجره‌های تشنه» که شامل سفرنامه مهدی قزلی از انتقال ضریح مطهر امام حسین (ع) است در کربلای معلی رونمایی می‌شود.
مراسم رونمایی از این اثر روز سه‌شنبه ۱۸ آذر ماه با حضور جمعی از مسئولان ایرانی و عراقی برگزار خواهد شد. این مراسم به صورت زنده توسط یکی از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود.
در بخشی از این کتاب آمده است: «رسیدیم به روستای نهرمیان. مردم یا حسین‌گویان می‌دویدند سمت ضریح، انگار که بخواهند تریلی را فتح کنند. چند دقیقه ایستادیم و موقعی که تریلی داشت حرکت می‌کرد، به مردم می‌گفتیم لبه حفاظ را ول کنند که یک وقت زمین نخورند. پسر جوانی سماجت می‌کرد. گفتم: پسرجان ول کن الان زمین می‌خوری. پسر که فهمید دیر یا زود باید تریلی را رها کند به من گفت: ببین من فرشادم، من را به اسم دعا کن کربلا. بعد تریلی را ول کرد. داشتیم دور می‌شدیم که داد زد: فرشاد… یادت نره. همان جا نشست به گریه کردن و کف دستش را کوبید زمین. دور می‌شدیم و فرشاد نشسته بود کنار جاده. من هم نشستم پشت تریلی به گریه. حاضر بودم همه چیزم را بدهم جایم را با فرشاد عوض کنم.»
گفتنی است، چندی پیش در آستانه عاشورا و تاسوعای حسینی نسخه الکترونیک این اثر نیز روانه بازار شد.